سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول:

رسالت نیروی انتظامی و بسیج حفظ امنیت و آرامش است

سرهنگ مهدیخانی گفت: بسیج نیرویی برخاسته از دل مردم است و در انتخابات ۲۸ خرداد همگام با کارکنان ناجا در برقراری امنیت و آرامش مردم تلاش خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در کارگاه آموزشی و توانمند سازی بسیجیان، اظهار داشت: بسیج نیرویی برخاسته از دل مردم است و در انتخابات ۲۸ خرداد ضمن حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رای همگام با کارکنان ناجا در برقراری امنیت و آرامش مردم تلاش خواهند کرد.

او افزود: بسیج با تبیین و روشنگری، خنثی کننده توطئه دشمنان در دلسرد کردن مردم برای عدم مشارکت در انتخابات خواهد بود چرا که همیشه موجب استحکام نظام و یأس دشمنان بوده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول ادامه داد: لازمه تأمین امنیت مطلوب این حماسه ملی، همکاری، هماهنگی و همدلی بین نیرو‌های انتظامی و سایر نیرو‌های مسلح است.

سرهنگ مهدیخانی با بیان اینکه مردم با شرکت گسترده خود در انتخابات ۲۸ خرداد حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد، گفت: ملت ایران اسلامی خودشان تصمیم گیرنده اصلی آینده کشور هستند و اجازه نخواهند داد دیگران برای ما تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.