سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابجائی بیش از ۵ هزار تن کالا در شهرستان گرمی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵ هزارو ۳۷۶ تن کالا و بار از این شهرستان جابجا شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صدیف فرمان، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل گرمی گفت: این میزان کالا با تلاش رانندگان سخت کوش و فعالان عرصه حمل ونقل جابجا شده و ۶۷۸ برگ بارنامه نیز به همین منظور صادر شده است.

او تصریح کرد: در ۲ ماه گذشته ۵ هزارو ۱۴۹ نفر مسافر نیز توسط ۱۱۱ دستگاه انواع ناوگان عمومی مسافری از این شهرستان جابجا شده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی از تجدید خط کشی ۴۴ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان گرمی خبر داد و گفت: عملیات احداث و بهسازی راه ۱۰ روستا به طول ۱۵ کیلومتر درحال انجام است.

فرمان تیغ زنی و حریم زنی ۳۵ کیلومتر از راه‌های روستایی و شنی، لایروبی، تنقیه و درایواسیون پل‌ها به تعداد ۵۵ دستگاه در راه اصلی، فرعی و روستایی، علف زنی اطراف تابلو‌ها در کلیه محور‌ها جهت بهبود دید راننده و بازدید مستمر از پایانه‌های مسافربری در جهت رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را از اقدامات مهم راهداران عنوان کرد.

او با اشاره به اجرای طرح راهداری محوری بیان کرد: در قالب این طرح اکیپ‌های راهداری طرح‌های مختلفی همچون تیغ زنی و پاکسازی سطح راه، کانال‌ها و حریم ها، رنگ آمیزی پایه تابلوها، شستشوی مستمر علائم، تعمیر چراغ‌های چشمک زن و سیستم روشنایی محورها، باز کردن آبچکان پل‌ها و پاکسازی روی پل، جلوگیری از تجاوز به حریم تعمیر، تعویض، اصلاح و نصب انواع تابلو‌ها و علائم را به طور مستمر انجام می‌دهند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی گفت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی مسئولیت نگهداری ۸۹۳ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد که از این مقدار ۸۹ کیلومتر راه اصلی، ۸۷ کیلومتر راه فرعی، ۳۵۸ کیلومتر راه روستایی آسفالته و ۱۸۸ کیلومتر راه شوسه و ۱۱۵ کیلومتر راه خاکی و ۴۵ کیلومتر راه مرزی است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.