سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد؛

هشدار دانشگاه علوم پزشکی ایلام نسبت به تجمعات انتخاباتی

صادقی فر نسبت به تجمعات انتخاباتی هشدار داد و گفت: فعالیت نامزد‌های انتخابات شورای شهر و روستا باید به دور از هرگونه تجمع باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، جمیل صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: همانگونه که برای انتخابات ریاست جمهوری فضای مناظره‌ای در صدا و سیما صورت می‌گیرد انتخابات شورای شهر و روستا نیز باید از طریق فضا و کانال‌های مجازی دنبال و تا حد امکان از تجمع پرهیز شود.

او افزود: تجمع نامزد‌های انتخاباتی نباید در تکایا، حسینیه‌ها و سالن‌های ورزشی که مسقف هستند صورت گیرد چرا که دستورالعمل ستاد ملی نیز بر این موارد تاکید کرده است.

صادقی فر ادامه داد: نامزد‌ها می‌توانند در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ظرفیت محدود نفرات، برنامه‌های خود را برگزار کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تدابیر لازم برای برگزاری یک انتخابات بدور از خطری که سلامت مردم را تهدید می‌کند اندیشیده شده است و مشکل خاصی در این خصوص نداریم.

صادقی فر تصریح کرد: نیرو‌های دانشگاه علوم پزشکی در همه شعبه‌ها هم بصورت ثابت و نیز بصورت سیار حضور خواهند داشت و به شکل منظم بر همه شعبه‌ها نظارت می‌کنند و در صورت وجود مشکل تذکر لازم داده می‌شود.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.