سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وانت‌های لاکچری فروش!

وانت‌های فروش میوه قبلا فقط هندوانه و خربزه می‌فروختند،اما اکنون میوه‌های لاکچری هم عرضه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،امیرحسین فخرآوران رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران با بیان اینکه کمربندی بیشتر شهر‌های مازندران در قرق وانت‌های میوه فروش شده است، گفت:  وانت بار‌ها که عموما غیر بومی نیز هستند قبلا فقط خربزه و هندوانه عرضه می‌کردند، اما اکنون همه میوه‌ها حتی میوه‌های لاکچری و گران قیمت هم می‌فروشند.

او افزود: سالیان سال است که این معضل وجود دارد و گزارش‌های فراوانی به مسئولان داده شد، اما زور ما نمی‌رسد.

فخرآوران گفت: علاوه بر این وانت بار‌ها دستفروش‌ها و گاری داران در حاشیه و حتی میادین شهر‌ها نیز در حال جولان دادن و فروش میوه‌های تابستانه هستند و به نظر می‌رسد اراده‌ای برای حل این مشکل وجود ندارد.

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران گفت: واحد‌های زیادی برای ساماندهی دستفروش‌ها و سد معبر در شهرداری‌ها وجود دارد، اما چرا کسی جلوی فعالیت این افراد که بدون هزینه‌های آب و برق و گاز و کارگر در حال فعالیت هستند را نمی‌گیرد.

او معضل دیگر این صنف را فعالیت دکه‌های اجاره‌ای فروش میوه اعلام کرد و ادامه داد: برخی از کسانی که این دکه‌ها را از شهرداری‌ها اجاره کرده اند جزو بدهکاران بزرگ به حجره‌داران میادین میوه هستند که با اجاره‌های غیر واقعی فعالیت می‌کنند.

فخرآوران گفت: برخی از این دکه داران نیز بدون مجوز در حال فعالیت هستند و اگر روزی کرکره دکه‌های خود را پایین بکشند طلبکاران نمی‌توانند آن‌ها را پیدا کنند.

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران افزود: استمرار این وضعیت نابسمان صنف میدان میوه و تره بار را در روز‌های شیوع کرونا و کسادی بازار به ورشکستگی، بیکاری و خانه نشینی مبتلا خواهد کرد.

انتهای پیام / ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.