سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از آمادگی دامغان برای انتخابات تا لزوم رعایت نکات بهداشتی تبلیغات انتخاباتی

مهم‌ترین اخبار انتخاباتی شورای شهر و روستای استان سمنان را در بسته انتخابات ۱۴۰۰ باشگاه خبرنگاران جوان سمنان مطالعه کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، انتخابات شورای شهر و روستا یکی از مهم‌ترین انتخابات در هر شهرو روستا است که ۴ سال یک بار برگزار شده و مردم هر استان با حضور در صندوق‌های رای وضعیت عمرانی و شهری خودشان را تغییر می‌دهند.

مردم استان سمنان با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات ۲۸ خرداد بار دگر قرار است همبستگی خود را به همگان نشان داده و با هر یک رای خود، اقتدار و دلبستگی به نظام را نمایان کنند.

آمادگی دامغان برای انتخابات ۱۴۰۰

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بندرآبادی فرماندار دامغان گفت: ۱۳۸ شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شده که نسبت به سال قبل ۱۰ شعبه افزایش داشته تا تراکم مردم در شعبات اخذ رای به دلیل شیوع کرونا کم‌تر باشد.

او  افزود: از ۱۳۸ شعبه اخذ رای، ۷۰ شعبه شهری، ۶۸ شعبه روستایی است و از این تعداد ۳۶ شعبه سیار و ۱۰۲ شعبه ثابت است.

لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی درتبلیغات انتخاباتی در استان سمنان

علیرضا آشناگر استاندار سمنان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در هفتاد و دومین جلسه ستاد مقابله با کرونا در استان با بیان عملکرد مثبت استان سمنان در مقابله با کرونا گفت: دستورالعمل‌های بهداشتی لازم در زمینه انتخابات مشخص شده اند و نامزد‌ها باید آن‌ها را رعایت کنند.

ادامه دوره‌های آموزشی انتخابات الکترونیک در استان سمنان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، کارگاه آموزشی کاربران احراز هویت انتخابات ۱۴۰۰ در دامغان و همایش میقات صالحین شاهرود با موضوع انتخابات از جمله این برنامه‌ها بود.

در استان سمنان برای انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، تعداد ۵۱۹ هزار و ۵۴۰ نفر واجد شرایط رای دادن وجود دارد که از این تعداد ۲۶۲ هزار و ۸۱۷ نفر مرد و ۲۵۶ هزار ۷۲۳ نفر زن هستند.

انتهای پیام / گ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.