سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخابات شوراها؛

رویش درختان پوستری / نظارت ویژه در برخی شعب

مهم‌ترین خبر‌های انتخاباتی شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های مازندران در روز یکشنبه ۲۳ خرداد ماه را در این بسته خبری می‌توانید بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات آغاز و تکاپو نامزد‌ها خصوصا نامزد‌های شورای اسلامی بیش از پیش و کوچه و خیابان‌های شهر نیز غرق در پوستر‌های تبلیغاتی شده اند اما آنچه این روز‌ها چشم‌ها را بیشتر آزار می‌دهد نصب پوستر‌ها روی تنه و شاخه درختان است.

بنر‌ها و پوستر‌های فراوانی این روز‌ها روی پل‌های عابر پیاده، پست‌های برق، صندوق پست، صندوق صدقات، تیر‌های چراغ برق و املاک خصوصی مردم آویزان شده اند که طبق ماده ۶۲ قانون انتخابات شورا‌ها تخلف محسوب می‌شود.

عباسعلی رضایی فرماندار ساری با بیان اینکه ستاد امحا، جمع‌آوری بنر‌ها و پوستر‌های اینچنینی ایجاد شده است، گفت: برای افرادی که این تخلفات را انجام می‌دهند پرونده تشکیل و به شعبه ویژه انتخابات ارسال می‌شود.

نظارت ویژه بر برخی شعب
محمد علی نیری عضو دفتر نظارت و بازررسی انتخابات مازندران با بیان اینکه ناظران انتخاباتی روز رای گیری در همه شعب اخذ رای حضور دارند، گفت: برخی شعبه‌های اخذ رای بر اساس تجربه دوره‌های گذشته از حساسیت بالایی برخوردار هستند که نظارت و بازررسی از آن نیز ویژه خواهد بود.

او افزود: برخی از شعب اخذ رای در سراسر استان که در انتخابات گذشته شائبه‌های تخلفات در آن مطرح بود شناسایی شده و روز رای گیری نیز بازرسی‌های میدانی بازرسان و ناظران بر انتخابات به صورت محسسوس و نامحسوس در این شعب انجام می‌شود.

شهردار انقلابی
شکرالله رضازاده شرمه رئیس ستاد انتخابات جبهه انقلاب اسلامی مازندران یکی از اهداف شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در استان را معرفی نامزد‌ها و انتخاب شهردار انقلابی اعلام کرد و گفت: اگر در شهری توسعه عمرانی و رفاهی دیده نمی‌شود از به خاطر نبود یک شهردار انقلابی است.

او با بیان اینکه لیست نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان تاکنون در پنج شهر ساری، تنکابن، بابل، نوشهر و گلوگاه اعلام شده است، افزود: این شورا در همه شهر‌ها برای انتخاب شهردار انقلابی در دوره ششم شورا‌ها نیز تلاش خواهد کرد.

بروز رسانی می‌شود ...

انتهای پیام / ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.