سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۱۲ درصدی شعب اخذ رای در بندر ماهشهر

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر از افزایش ۱۲ درصدی شعب اخذ رای برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی شعب اخذ رای برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در این شهرستان گفت: هم اکنون ۱۶۳ شعبه رای‌گیری آماده سازی شده است.

او به مشارکت خوب نامزد‌های شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: تعداد نامزد‌ها شورای اسلامی شهر در این دوره نسبت به دوره قبل افزایش نشان می‌دهد، ضمن اینکه شهرستان بندر ماهشهر جزو اولین شهرستان‌هایی بود که تعداد نامزد‌های شورای اسلامی روستا‌های آن به حد نصاب رسید.

بندری اظهار کرد: بر اساس فرمایش‌های مقام معظم رهبری، انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا بر زندگی افراد جامعه تاثیر دارد، بنابراین مشارکت در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و انتخاب افراد نخبه و تاثیرگذار در زمینه‌های مختلف باید مدنظر باشد.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر ادامه داد: برخی نامزد‌ها در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا قول‌ها و شعار‌هایی می‌دهند که در حیطه وظیفه عضو شورا نیست، به همین دلیل مردم باید با درایت خودشان اشخاصی را انتخاب کنند که قول‌های منطقی و قابل اجرا داده و نسبت به وظایف و مسئولیت‌های عضو شورا آگاهی لازم را داشته باشد.

این مقام مسئول در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: برگزاری پرشور انتخابات تحقق مردم‌سالاری دینی است، یعنی نگاه نظام به رای تمام آحاد جامعه است و بنده به عنوان مسئول مانند فردی که در منطقه‌ی محروم و فاقد امکانات زندگی می‌کند، یک رای دارم. قطعا نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا قدردان مشارکت همیشگی مردم بوده و خدمت‌گذاران خوبی برای کشور و مردم خواهند بود.

او در خصوص تدابیر کرونایی اندیشیده‌ شده در حوزه‌های اخذ رای بندر ماهشهر تصریح کرد: از روز اول چینش شعب، تلاش کردیم شعبی را انتخاب کنیم که شیوه‌نامه‌های بهداشتی در آن قابل اجرا باشد، همچنین برای همه شعب اخذ رای شهرستان اقلام بهداشتی لازم پیش‌بینی شده و طولانی‌تر شدن زمان برگزاری انتخابات نیز عاملی برای جلوگیری از ازدحام در شعبه‌های رای‌گیری است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.