سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان:

وام مسکن روستایی ۱۰۰ میلیون تومان شد

منبتی از افزایش وام ساخت مسکن روستایی به ۱۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۰ ساله خبر داد.

خلیل منبتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت: سقف وام بهسازی مسکن روستایی ۵۰ میلیون تومان بود که با پیشنهاد بنیاد مسکن و تصویب هیات دولت به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

او با بیان اینکه کارمزد این وام پنج درصد و بازپرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی ۲۰ ساله است بیان کرد: توزیع بانکی و استانی این وام با همکاری بانک مرکزی تنظیم و ارسال شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه متقاضیان دریافت این وام از حدود ۲۰ روز دیگر می‌توانند با مراجعه به ادارات بنیاد مسکن استانی تشکیل پرونده دهند خاطرنشان کرد: میزان قسط ماهانه وام ۱۰۰ میلیون تومانی ۶۵۹ هزار تومان است که در مجموع سود این وام ۵۸ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان خواهد بود.

حدود ۵۱ درصد از مردم سیستان و بلوچستان در روستاها زندگی می‌کنند و روستایی‌ترین استان کشور محسوب می‌شود که این مهم اهمیت کار در این مناطق را مشخص می‌کند پارسال هفت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی محرومان جهت ساخت در روستاهای سیستان و بلوچستان به بنیاد مسکن واگذار شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.