سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبیین برنامه دقیق راه برون رفت از مشکلات اقتصادی جامعه

مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صحبت با مردم سمنان گفت: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی جامعه، طراحی و تبیین برنامه دقیق اقتصادی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صحبت با مردم سمنان در شبکه استانی این استان و مستند ایران سرای من، ضمن اشاره به اینکه بررسی مشکلات اقتصادی مردم، اشتغال، تولید نیازمند اقدامات اصولی به دست مسئولان کار آمد است نه نامسئولان گفت: اداره صحیح کشور به دست فردی از جنس خود مردم، امید و اعتماد در مردم را افزایش میدهد.

مهر علیزاده با اشاره اینکه رفع مشکلات اقتصادی مردم نیازمند طراحی و تبیین دقیق برنامه‌های اقتصادی است، گفت: منفور کردن تولید و جلوگیری از بهبود کسب و کار جز شرمندگی برای سرپرست‌های خانوار‌ها حاصلی ندارد و باید این اوضاع مدیریت شود.

او با اشاره به امروز مهم‌ترین مشکلات مردم، مشکلات اقتصادی است گفت: عرصه‌های مختلف اقتصادی نیازمند تخصص و تعهد یک نیروی انقلابی شبیه مردم است تا برنامه‌های دقیق اشتغال، قاچاق کالا و ارز، گسترده کردن سفره مردم را به مردم ارائه کند و سواد اقتصادی در این زمینه را داشته باشد.

مهرعلیزاده هم چنین گفت: تنها فهمیدن مشکلات مردم و بیان کردن آن کافی نیست و مسئولان کارآمد باید با برنامه دقیق مردم را همراه خود کند.

انتهای پیام/ح

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.