سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به صاحبان استخر‌ها در قزوین

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: صاحبان استخر‌ها در قزوین ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حبیبی جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: برای جبران ضرر و زیان مشاغل مختلف بویژه صاحبان استخر‌ها قرار شد مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه در اختیار مالکان استخر‌ها قرار گیرد.

وی اضافه کرد: همچنین مقرر شد شرکت و دستگاه‌های خدماتی مرتبط با خدمات عمومی مانند برق و گاز از قطع خدمات به دلیل بدهی تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین بیان کرد: اماکن موقوفه و مذهبی غیر دولتی هم مجازند اجاره خود را افزایش ندهند و مانند سال قبل محاسبه کنند و مجوز‌های صادره برای همه فعالیت اصناف تا ۳۱ خرداد امسال مهلت و اعتبار دارد.

حبیبی اظهارداشت: اعتبار انتخابات اعضای هیئت مدیره اصناف و اتحادیه‌ها تا پایان شهریور ماه امسال تمدید شده است و برگزاری انتخابات اتحادیه‌ها تا این زمان به تاخیر خواهد افتاد.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا افزود: روند بستری‌ها و فوتی در استان قزوین نزولی شده و روبه کاهش است، اما در روز‌هایی که تبلیغات انتخابات آغاز شده به مراقبت ویژه نیاز داریم تا دچار بحران کرونا نشویم.

وی اضافه کرد: هفته آخر منتهی به ۲۸ خرداد را در پیش داریم و اگر نکات بهداشتی را رعایت نشود مشکل ساز می‌شود.

حبیبی تصریح کرد: موارد دستورالعمل‌های بهداستی تهیه و به ستاد‌های انتخاباتی ابلاغ شده و در راستای رفع دغدغه و نگرانی مردم در روز رای گیری تعداد هزار و ۱۸۷ ناظر و مراقب بهداشتی در تمام شعب مستقر خواهند شد تا رای دهندگان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

جانشین ستاد کرونای استان یادآورشد: تمام امکانات و تجهیزات مرتبط با مدیریت کرونا از جمله ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی مهیا شده است تا مشکلی در روز انتخابات نداشته باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.