سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت جنبش "از ما" در کرمانشاه از کاندیدا‌های شورای شهر کرمانشاه برای شرکت در چالش شایستگی

مسئول کمیته جذب و شناسایی نخبگان جنبش "از ما" در کرمانشاه از کاندیدا‌های شورای شهر کرمانشاه برای شرکت در چالش شایستگی "از ما" دعوت کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیرعباس کریمی مسئول کمیته جذب و شناسایی نخبگان جنبش "از ما" در کرمانشاه با اشاره به آمادگی جنبش "از ما" برای ارزیابی کاندیدا‌های انتخابات شورای شهر کرمانشاه، گفت : کاندیدا‌های متقاضی با شرکت در این چالش توانمندی خود را برای شرکت در انتخابات شورای شهر در بوته آزمایش قرار خواهند داد.

او با دعوت از تمامی کاندیدا‌های انتخابات شورای شهر کرمانشاه برای شرکت در چالش شایستگی "از ما"، گفت : این جنبش مردمی در نهایت کاندیدا‌هایی که بالاترین نمره را در ارزیابی‌ها کسب کرده باشند، به مردم معرفی خواهد کرد.

مسئول کمیته جذب و شناسایی نخبگان جنبش "از ما" در کرمانشاه افزود: کاندیدا‌های متقاضی ابتدا باید در سایت جنبش از ما به آدرس https://azmaa.net/ ثبت نام کرده و پس از ثبت نام به پرسش‌های مطرح شده پاسخ داده و در نهایت در آزمون ارزیابی شایستگی‌ها شرکت کنند.

کریمی با بیان اینکه سامانه "از ما" به دنبال شایسته‌گزینی در انتخابات پیش روی شورای شهر است، ادامه داد: چالش شایسته گزینی "از ما" زمینه را برای شناسایی و معرفی چهره‌های نخبه و توانمند در انتخابات فراهم کرده است.

او افزود: سامانه "از ما" می‌کوشد تا با توزیع عادلانه امکانات برای معرفی چهره‌های توانمند به جامعه، به حضور آگاهانه مردم در انتخابات پیش رو کمک کند تا نمایندگانی توانمند و پاکدست برای شورای شهر کرمانشاه انتخاب شوند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.