سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از  ۹ ژوئن آغاز شد و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از اول جولای باز شده و ۳۱ آگوست بسته می شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند.

مویس قرارداد خود را با وستهام تمدید کرد

دیوید مویس سرمربی موفق وستهام که فصل گذشته این تیم را به رتبه ششم لیگ جزیره رساند قرارداد جدید سه ساله‌ای با این باشگاه امضاء کرد. از شروط این مربی افزایش بودجه باشگاه در فصل نقل و انتقالات و همین طور انتصاب یک مدیر فوتبال جدید بوده است.

بارسلونا به دیپای نزدیک شد

باشگاه بارسلونا مطمئن است که هفته آینده می‌تواند ممفیس دیپای بازیکن هلندی تیم لیون را به خدمت بگیرد. قرارداد دیپای با لیون در پایان این ماه به اتمام می‌رسد و مذاکرات بین بارسا و این مهاجم هلندی در آستانه رسیدن به توافق است.

البته کاتالان‌ها نگران این هستند که این بازیکن را نیز مانند واینالدوم که لحظات آخر مسیر خود را به پاری‌سن‌ژرمن تغییر داد، در لحظه آخر از دست بدهند.

توافق میلان با تونالی

باشگاه میلان با باشگاه برشا بر سر جذب جذب قطعی ساندرو تونالی به توافق رسیده است. قرارداد قرضی اولیه این بازیکن ۱۰ میلیون یورو با گزینه خرید قطعی به مبلغ ۱۵ میلیون یورو دیگر و به علاوه ۱۰ میلیون پاداش بود، اما میلانی‌ها موفق شده اند که ۱۰ میلیون یورو تخفیف بگیرند و به عنوان بخش دیگری از قرارداد اولزر بازیکن جوان خود را راهی برشا کنند.

مذاکره لیدز با کلوب بروژ بر سر بازیکن هلندی این تیم

باشگاه لیدز یونایتد مذاکرات خود را با باشگاه کلوپ بروژ بر سر خرید نوا لانگ بازیکن ۲۱ ساله این تیم آغاز کرده است.

لیدز مایل است تابستان امسال یک مهاجم گلزن را به خدمت بگیرد. نوا لانگ بازیکن تیم ملی زیر ۲۱ سال هلند در صدر فهرست لیدز قرار دارد. مسئولان لیدز برای خرید این بازیکن با تیم‌های دیگر رقابت خواهند کرد.

لیدز همچنین قرارداد قرضی جک هریسون بازیکن منچسترسیتی را به قرارداد قطعی تبدیل خواهد کرد.

کومان دستمزدی برابر با لواندوفسکی می‌خواهد

کینگزلی کومان ستاره فرانسوی تیم بایرن مونیخ در مذاکره برای قرارداد جدید خواستار دستمزدی برابر با رابرت لواندوفسکی ستاره لهستانی این تیم شده است.

کومان دو سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد، اما درباره شرایط جدیدش با این باشگاه آلمانی وارد مذاکره شده است. سران بایرن مونیخ حاضر نیستند درخواست کومان را بپذیرند و در عین حال قصد فروش این مهاجم فرانسوی را نیز ندارند مگر اینکه پیشنهاد هنگفتی به دست آن‌ها برسد.

اورتون به دنبال دروازه بان بارسلونا

باشگاه اورتون علاقمند است نتو دروازبان تیم بارسلونا را به خدمت بگیرد. با توجه به اینکه رابین اولسن دروازه بان قرضی اورتون به باشگاه اصلی خود یعنی رم بازگشته است تافی‌ها به دنبال خرید دروازه بانی برای پشتیبانی جردن پیکفورد سنگربان ملی پوش خود هستند.

نتو هم پس از اینکه در فصل‌های اخیر نتوانسته به ترکیب اصلی بارسا راه پیدا کند و نیمکت نشین مارک آندره ترشتگن بوده در اندیشه ترک بارسلونا است.

توافق شفاهی پاری سن ژرمن با دوناروما

پاری‌سن‌ژرمن با جانلوئیجی دوناروما دروازه بان میلان به صورت شفاهی به توافق رسیده است. آخرین جزییات این قرارداد ۶ ساله برای دروازبان ۲۲ ساله تیم ملی ایتالیا در حال حل و فصل شدن است و این بازیکن در پایان ماه آینده به صورت بازیکن آزاد میلان را ترک خواهد کرد.

پاری سن ژرمن از مسئولان تیم ملی ایتالیا خواسته است که به دوناروما اجازه دهند در کمپ تیم ملی آزمایش‌های پزشکی را پشت سر بگذارد تا در روز‌های آینده انتقال او به این تیم نهایی شود.

پیشنهاد توپچی‌ها به تیرنی بر سر تمدید قرارداد

باشگاه آرسنال خود را آماده مذاکره با کیران تیرنی مدافع خود بر سر قرارداد جدید کرده است. این بازیکن سال ۲۰۱۹ از سلتیک به آرسنال پیوست و سه سال دیگر با این تیم قرارداد دارد، اما توپچی‌ها با رضایت از عملکرد او علاقمند هستند که قرارداد این بازیکن ملی پوش اسکاتلندی را تمدید کنند. 

قرارداد گران‌قیمت سانچو با منچستریونایتد

جیدون سانچو ستاره انگلیسی تیم بورسیا دورتموند قرارداد گران‌قیمتی با منچستریونایتد منعقد خواهد کرد و به یکی از گران‌ترین بازیکنان لیگ جزیره تبدیل خواهد شد.

در حال حاضر داوید دخیا با ۳۷۵ هزار پوند دستمزد هفتگی گران‌ترین بازیکن این تیم است و پیش بینی می‌شود که دستمزد سانچو کمتر از دخیا باشد.

به تازگی پیشنهاد ۶۰ میلیون پوندی یونایتد به علاوه پاداش‌ها از سوی دورتموند رد شد. این باشگاه آلمانی منتظر پیشنهادی به ارزش ۸۶ میلیون پوند است.

اولتیماتوم بارسلونا به عثمان دمبله

باشگاه بارسلونا به عثمان دمبله مهاجم فرانسوی اعلام کرد که در صورت امضاء نکردن قرارداد جدید باید این باشگاه را ترک کند. این مهاجم فرانسوی یک سال دیگر با بارسا قرارداد دارد و کاتالان‌ها نگران از دست دادن او به عنوان بازیکن آزاد هستند.

پاری سن ژرمن از جمله باشگاه‌هایی است که علاقمند به خرید این بازیکن است.

نونو در آستانه پیوستن به اورتون

نونو اسپریتو سانتو سرمربی فصل گذشته ولورهمپتون در آستانه پیوستن به تیم اورتون قرار دارد. فرهاد مشیری مالک ایرانی باشگاه اورتون، نونو را گزینه شماره یک خود می‌داند و نمایندگان این مربی پیش بینی می‌کنند که طی ۴۸ ساعت آینده قرارداد رسمی بین دو طرف منعقد شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.