سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف محموله اسلحه در عملیات مشترک پلیس مرکزی و خوزستان

در عملیات مشترک پلیس استان‌های مرکزی و خوزستان بار اسلحه غیرمجاز در زیر بار میوه کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در عملیات مشترک پلیس استان‌های مرکزی و خوزستان ۴۲ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در زیر بار میوه کشف و قاچاقچی سلاح و مهمات دستگیر شد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در تداوم طرح‌های امنیت بخش پلیس، ماموران پلیس امنیت عمومی استان مرکزی در انجام تحقیقاتی از فعالیت فردی در زمینه قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز به استان‌های مرکزی و جنوبی کشور مطلع شدند.

سردار مفخمی افزود: با تحقیقات نامحسوسی که بیش از یک ماه بر روی این فرد توسط تیمی مجرب از ماموران پلیس امنیت عمومی استان انجام گرفت، سرانجام زمانی که او در حال برنامه ریزی برای قاچاق تعدادی سلاح و مهمات بود، مورد رصد اطلاعاتی پلیس قرار گرفت.

او اضافه کرد: زمانی که در مراقبت‌های پلیسی مشخص شد این شخص در حال قاچاق سلاح از یکی از استان‌های غربی کشور به سمت استان خوزستان است بلافاصله با هماهنگی انجام شده با پلیس امنیت عمومی استان خوزستان، برنامه ریزی عملیاتی لازم برای دستگیری این فرد آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: سرانجام طی یک عملیات، متهم که با یک دستگاه خودروی کامیون و در پوشش حمل بار میوه در حال تردد در یکی از محور‌های مواصلاتی استان خوزستان بود، دستگیر و در بازرسی از زیر بار میوه ها، تعداد ۴۲ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری کشف شد.

او با تاکید برخورد قاطع پلیس با هر گونه اقدام در خصوص برهم زدن نظم و امنیت عمومی گفت: فرد دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.