سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی ۱۰ شعبه سیار اخذ رای از بیماران کرونایی در چهارمحال و بختیاری

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یک شعبه سیار برای اخذ آرای بیماران مبتلا به ویروس کرونا در هر یک از شهرستان‌های ۱۰ گانه استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به در نظر گرفتن یک شعبه سیار برای اخذ آرای بیماران مبتلا به ویروس کرونا در هر یک از شهرستان‌های ۱۰ گانه استان اظهار داشت: با توجه به آمار بیماران، امکان افزایش این تعداد شعب وجود دارد.

او افزود: اسامی بیماران کرونایی سرپایی و بستری به تفکیک شهرستانی از طرف دانشگاه علوم پزشکی در اختیار ستاد انتخاباتی استان قرار خواهد گرفت و بر اساس آن برای اخذ آرای این افراد برنامه‌ریزی انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


مردانی با تاکید بر ۲ اصل سلامت و مشارکت در ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: کمیته نظارت بر فعالیت ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌ها با مسئولیت فرمانداران و با حضور دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، بسیج و هلال‌احمر و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط در شهرستان‌های به سرعت تشکیل خواهد شد و به صورت روزانه بر روند اجرای ضوابط قانونی در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در ستاد‌های تبلیغانی نظارت می‌کند.

او ادامه داد: به منظور نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا در زمان برگزاری انتخابات نیز با توجه به پیشنهاد شورای نگهبان یکی از اعضای شعب اخذ رای از میان نیرو‌های هلال‌احمر یا شبکه بهداشت انتخاب خواهد شد تا به صورت مستمر موضوع تامین سلامت در شعب را پیگیری کند.

مردانی همچنین به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای انجام تست کرونا از اعضای شعب اخذ رای و دیگر عوامل اجرایی انتخابات در سه روز مانده به ۲۸ خرداد و فعال شدن سامانه ماسک برای رهگیری بیماران کرونایی در زمان اخذ رای در شعب اشاره کرد و گفت: باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که مردم با اطمینان خاطر در شعب اخذ رای حضور یافته و در انتخابات مشارکت داشته باشند.

او افزود: ممنوعیت تردد شبانه همچنان برقرار است و اعضای ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌ها باید علاوه بر رعایت این محدودیت نسبت به اجرای برنامه‌ها در فضای باز و تهویه مناسب مکان و فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت دقیق‌تر برنامه‌ریزی کنند چرا که در صورت تخلف از این موارد با آن‌ها به صورت قانونی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.