سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش دختر ایرانی و ایران پیشرفته به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) در رشت

به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، همایشی با عنوان دختر ایرانی و ایران پیشرفته در پارک ملت رشت برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در همایش دختر ایرانی و ایران پیشرفته به مناسبت ولادت کریمه اهل بیت  حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت به همت اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان در پارک ملت رشت برگزار شد، حسن عباسی، استاد دانشگاه و کارشناس مسائل استراتژیک در این همایش با بیان اینکه حضرت معصومه (س)، کریمه اهل بیت، علاوه بر شرافت خانوادگی، فضائل فردی فراوانی دارند که آن‌ها را از مادر خویش حضرت زهرا (س) به ارث برده‌اند، گفت: الگو گیری از این حضرت می‌تواند موجب سعادت دنیوی و اخروی شود.

او ،  به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: برنامه نامزد‌های انتخاباتی مهم است، اما توانایی و کارنامه افراد به مراتب اهمیت بیشتری دارد.

کارشناس مسائل استراتژیک، با اشاره به اینکه دشمنان با همه توان در تلاش اند، با ایجاد یاس و ناامیدی مانع حضور حداکثری مردم در انتخابات شوند، تصریح کرد: مردم باید با بصیرت، هوشیاری و پیروی از رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، باشرکت پرشور و حداکثری خود علاوه بر انتخاب فرد اصلح، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب سازند.

 

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.