سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی شرکت مخابرات برای برگزاری انتخابات پیش رو

رئیس شرکت مخابرات گچساران گفت: پنج تیم مخابراتی در روز انتخابات در تمام مناطق مختلف گچساران و باشت برای جلوگیری از قطعی اینترنت فعالیت خواهند کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، آرش احمدی رئیس شرکت مخابرات گچساران گفت: تعداد پنج گروه در قالب ۳۵ تن در زمینه پشتیبانی شبکه کابل، فیبر نوری و مراکز تلفنی دیتا فعالیت خواهند کرد.

احمدی افزود: از تعداد پنج تیم، گروه های مخابراتی سه مورد در روستاها و مسیرهای شهرستان ها  و ۲ گروه در سطح شهر دوگنبدان و باشت فعالیت خواهند کرد.

او با اشاره به آمادگی شرکت مخابرات برای برگزاری انتخابات پیش رو ادامه داد: امکانات و نیازهای مخابراتی برای برگزاری انتخابات بررسی و پیش بینی شده و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

احمدی اضافه کرد: زیر ساخت های لازم برای برخورداری از اینترنت در این شهرستان مطلوب بوده و تمام شعب اخذ رای در سطح شهر دوگنبدان و باشت دارای تلفن ثابت هستند.

رئیس شرکت مخابرات شهرستان های گچساران و باشت  گفت: همه روستاها در مناطق مختلف این شهرستان ها به خدمات اینترنت پرسرعت شامل «ای. دی. اس. ال»، «تری جی» و «فورجی » دسترسی دارند.

او افزود: بستر مخابراتی برای برگزاری انتخابات الکترونیک در مکان هایی که صندوق ثابت و سیار در شهرستان فعال می شود، فراهم شده است.

او ادامه داد: برای برگزاری انتخابات در این شهرستان هیچ مشکلی وجود ندارد و اگر هم مناطقی با مشکل آنتن دهی مواجه هستند امکان سرویس دهی به صورت آفلاین وجود دارد.

احمدی گفت: در مناطقی که امکان برقراری آنلاین صندوق های الکترونیک وجود نداشته باشد، اطلاعات و آرا به صورت آفلاین جمع آوری و در مناطق مختلف در نظر گرفته شده و متصل به اینترنت این اطلاعات، وارد خواهد شد.

تعداد شعب اخذ رأی این شهرستان را ۱۴۶ مورد است.

۹ تن در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در رقابت برای کسب یک کرسی بهارستان با هم رقابت می کنند.

۳۷۸ داوطلبی در حوزه روستاها و ۷۵ نامزد برای انتخابات ششمین دوره شوراها با هم رقابت خواهند کرد.

انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود.

حوزه انتخابیه شهرستان های باشت و گچساران ۱۵۰ هزار نفرجمعیت دارد و دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.