سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

البرز، استانی کوچک با ظرفیت های بزرگ+فیلم

زاکانی گفت: البرز یک دنیا ظرفیت و امکانات دارد، اما سایه تهران روی این استان افتاده و نیازمند یک توجه ویژه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که امروز در کشور فقر، فساد، تبعیض و مشکلات متعددی وجود دارد، گفت: سال اول دولت من تغییر ملموسی را در کشور احساس خواهید کرد و چهار سال بعد صورت جدیدی را از کشور شاهد خواهید بود.

 زاکانی با بیان این که انتخابات ریاست جمهوری به عنوان مهم ترین انتخابات نقش سرنوشت‌سازی در آینده ما دارد، افزود: این اهمیت از آن جهت است که بالغ بر ۸۵ درصد منابع کشور در اختیار رئیس جمهور قرار دارد.

او گفت: ایران از مردمی خوب، رهبری آگاه، جوانانی پرشور، زنان و نخبگان برخوردار است و وضعیت کنونی به هیچ وجه زیبنده این کشور نیست، این کشور امکانات بزرگی دارد که اگر در استفاده از آن دقت کنیم می‌توانیم مشکلات را مرتفع و گام‌های بلندی برداریم و ما از اسلام و تمدنی چند هزار ساله برخوردار هستیم.

نامزد انتخابات ریاست جموری افزود: اقوام، مذاهب و اقلیت‌ها گل سرسبد و فرصت برای کشور هستند و متعجبم که با وجود همه این‌ها چطور این همه فقر، فساد، تبعیض و مشکلات متعدد در کشور وجود دارد.

او گفت :امروز تورم بر گردن مردم و معیشت آن‌ها سنگینی می‌کند و  این تعارض را باید حل کرد که راه‌حل آن حضور در پای صندوق رأی است.

زاکانی افزود: دولت ما به اشتباه راهی را طی کرد و تصورش بر این بود که از طریق خارج می‌تواند مشکلات را حل کند در صورتی که تحریم یک استراتژی دقیق برای برخورد با ملت ایران بود و نباید از دشمن انتظار خوبی داشت و ما باید با عقل راه درست را طی کنیم.

انتهای پیام/خ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.