سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۹۶میلیارد ریال تسهیلات به آموزشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای قزوین

۹۶ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت با هدف کمک به جبران خسارات کرونا به آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان اختصاص یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محسن مددی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قزوین گفت: با توجه به درخواست آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان قزوین مبنی بر اختصاص تسهیلات ارزان قیمت به منظور جبران خسارات کرونا، این موضوع از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای با استاندار و ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا مطرح شد.

به گفته مددی، با موافقت استاندار و این ستاد ۹۶ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به ۱۱۰ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد استان قزوین اختصاص پیدا کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: این تسهیلات با نرخ سود چهار درصد به آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای متعلق به بخش خصوصی که در دوران شیوع کرونا دچار خسارت و آسیب شده اند پرداخت خواهد شد.

مددی خاطرنشان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای کمک به پیشبرد اهداف خود که همانا ترویج فرهنگ مهارت و توانمندسازی نیروی انسانی است، استفاده می‌کند و در همین زمینه حامی آموزشگاه‌های آزاد است.

براساس آخرین آمار، ۱۶۷ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در استان قزوین دارای مجوز فعالیت هستند.

این آموزشگاه‌ها سالانه بیش از ۲ میلیون هزار نفر ساعت آموزش مهارتی به متقاضیان ارایه می‌کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.