سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از پیش‌بینی تمهیدات بهداشتی لازم برای برگزاری انتخابات تا لزوم توجه به سوابق نامزد‌های انتخاباتی

بسته انتخاباتی امروز آخرین اخبار انتخاباتی شورای شهر روستایی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر را روایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،در بسته انتخاباتی امروز، شنبه ۲۲ خرداد ۲ خبر از شهرستان های آبادان و خرمشهرمی‌خوانید.

لحاظ شدن همه دستورالعمل‌های بهداشتی در روز انتخابات

بتول سعیدی‌زاده سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه انسانی فرمانداری ویژه آبادان گفت:برای همه صندوق‌های اخذ رای شهری و روستایی، ناظر مخصوص بهداشتی در نظر گرفته شده و همه دستورالعمل‌های بهداشتی به دقت در روز انتخابات لحاظ خواهند شد ضمن اینکه ماسک مورد نیاز اعضای شعب نیز تامین شده است.

او افزود: فرآیند تهیه مواد اولیه غذا و تغذیه اعضای شعب اخذ رای از هم اکنون توسط ناظران بهداشتی به دقت مورد بررسی قرار دارد و مشکلی در تامین آن نیست.

توجه به سوابق نامزد‌های انتخاباتی

حجت‌الاسلام محمد جواد عادل پور امام جمعه خرمشهر بر لزوم توجه به سوابق نامزد‌های انتخاباتی به عنوان راه تشخیص بهترین گزینه در انتخاب اصلح تاکید کرد و افزود: بنا به فرموده‌های مقام معظم رهبری تنها شنیدن حرف‌ها و وعده‌ها کافی نیست بلکه باید به عملکرد گذشته افراد هم توجه کرد.

او ادامه داد: باید عملکرد گذشته فرد را با حرف‌های امروز مطابقت داد و میزان پایبندی افراد به تعهد به اسلام، آرمان‌های انقلاب، منظومه فکری مقام معظم رهبری و امام خمینی را سنجید.

امام جمعه خرمشهر اخلاق، صداقت، امانت، اهل تلاش جهادی و خستگی ناپذیر بودن در اجرای عدالت و مبارزه با فساد را از دیگر مولفه‌های انتخاب اصلح دانست.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا همزمان ۲۸ خرداد جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.