سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسن رضایی:

تحول در استان‌ها نخستین اقدام دولت من است

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: نخستین اقدام دولت تحول متناسب با ظرفیت‌ها و استعداد‌ها و ایجاد مناطق اقتصادی در استان‌ها است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محسن رضایی یکی از ۷ نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز در گفتگو با مردم گیلان که از شبکه باران پخش شد، برنامه‌های دولت خود را قیام برای اقتصاد، فرهنگ، زندگی بهتر، وحدت ملی و پیشرفت کشور عنوان کرد.

او نخستین اقدام دولت خود را تحول در استان‌ها دانست و افزود: هر استانی برای بهبود زندگی و پیشرفت نسخه خاص خودش را می‌خواهد، نسخه واحد نوشتن از تهران برای همه استان‌ها به معنای نادیده گرفتن ظرفیت‌ها، مزیت‌ها و استعداد‌های مردم آن استان است.

این نامزد ریاست جمهوری با بیان اینکه در دولت او همه ایران تبدیل به کارگاه اقتصادی خواهد شد، اظهار داشت: این اقدام مشروط به بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود و جوانان و بانوان در عرصه‌های مختلف کشور است.

رضایی به سیاست‌های نادرست دولت‌ها در چند دهه اخیر اشاره کرد و گفت: متأسفانه اعمال سیاست‌های نادرست دولت‌ها توانایی عظیم و قامت بلند ایران را خم کرد و بروز مشکلات را رقم زد.

او افزود: امام بزرگوار ما در انقلاب اسلامی اقوام و همه استان‌ها را دور هم جمع کرد و اتفاق بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: امروز با وجود رهبر فرزانه جمهوری اسلامی و جوانان غیرتمند چرا نتوانیم برای بار دیگر قیام کنیم، قیام فرهنگی، شکستن محاصره اقتصادی برای زندگی‌های بهتر، قیام برای تشکیل دولت وحدت ملی، قیام برای اینکه همه ایرانی‌ها ایرانی هستند.

رضایی تأکید کرد: شهروند درجه یک و دو در قاموس نظام جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.

او با انتقاد از اینکه برخی می‌گویند انتخابات از قبل مهندسی شده است، یادآور شد: این شما هموطنان عزیز هستید که سرنوشت صندوق‌ها را تعیین می‌کنید و اراده اصلی و انتخاب دست شماست.

این نامزد ریاست جمهوری اظهار داشت: ما قیام سوم انقلاب را برای ایجاد اشتغال، رونق تولید، سربلندی کشاورزان، کارگران، معلمان و بازنشستگان و برای زدودن غم و غصه از چهره بهترین مردمان روی زمین، با توکل به خدا و حمایت‌های شما انجام خواهیم داد.

رضایی تصریح کرد: در هر استان با استفاده از فرزندان متخصص و توانمند آن استان بدون باند و جناحی که حق مردم است افراد انتخاب و طبق اصل ۱۲۷ قانون اساسی که رئیس جمهور با تصویب هیأت دولت می‌تواند اختیارات خود را به افرادی واگذار کند اختیار می‌دهیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.