سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامزدهای شورا چگونه تبلیغ کنند؟ از شعارهای جذاب تا مسابقات اینستاگرامی

تبلیغات نامزدهای شوراها علاوه بر نصب پوستر در شهرها در فضای مجازی هم حسابی داغ است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، در دو روز گذشته نامزدهای انتخاباتی علاوه بر نصب پوستر و راه اندازی ستاد و معرفی برنامه ها به روش های جدید تبلیغاتی در فضای مجازی مانند مسابقات اینستاگرامی هم روی آورده اند.

اما تجمع در فضاهای سرپوشیده همچنان ممنوع است.

علی رئوفی رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: در شهر‌های هرمزگان تجمع ها‌ی انتخاباتی تنها در فضای باز و ورزشگاه‌ها با حداکثر ۳۰ درصد ظرفیت  و کسب مجوز از ستاد کرونای استان برگزار می‌شود.

رئوفی همچنین با اشاره به جمع آوری شماری از بنرها از  خیابان های بندرعباس افزود:  نامزد‌های شورای شهر هم پوستر‌ها و اقلام تبلیغاتی شان در خیابان و معابر باید ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ سانتیمتر باشد و ابعاد بزرگتر از این اندازه جمع آوری می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان همچنین از نامزد‌ها خواسته است بیشتر از فضای مجازی برای معرفی خود و  ارائه برنامه‌های خود استفاده کنند.

شعارهای جذاب

در انتخابات این دوره نامزدها با شعارهای متنوع و تغییرات بنیادی به میدان رقابت پا گذاشته اند از شعارهایی مانند ساخت شهر آبی تا آسفالت کردن معابر و استخدام و تبدیل وضعیت نیروها تا مقایسه بندرعباس با کلان شهرها و حتی شهرهای ساحلی در دیگر نقاط جهان از جمله تایلند و ترکیه بین تبلیغات نامزدها دیده می شود.

برخی از شعارهای انتخاباتی نامزدها هم شاعرانه انتخاب شده است از جمله شعارهای انتخاباتی می توان به " تویی که منم" "ایرانی ها"، "بدون شعار آمده ام"،" خدمت بی منت"،" شود سهل پیش تو دشوارها"، " جوان مطالبه گر"، " بندرعباس بیدار"، "برای عمل آمده ام نه شعار"،" آنگاه که امید جوانه می زند"، " بندرعباس نگاه تازه می خواهد"، "شهر بانشاط"،"بیاین با هم بشیم یاور"، همبستگی و تعامل برای توسعه شهر"،" بیایید طرحی نو دراندازیم"، "گزینه اول" ،" مردان میدان"،" بندرعباس بیدار" برخی از این شعارهاست.

مسابقات اینستاگرامی

عده ای از نامزدها هم با راه اندازی برنامه های زنده اینستاکرامی و برگزاری مسابقات همراه با جایزه در حال تبلیغ برای نامزدها هستند. در این برنامه ها هم از مجریان  نام آشنا و هنرمندان شناخته شده هرمزگانی استفاده می کنند. 

برنامه های زنده سخنرانی و معرفی نامزدها هم گاهی از اینستاگرام پخش می شود و چند شبکه اینترنتی نیز در حال تولید محتوای انتخاباتی با حضور نامزدها هستند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.