سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه خرمشهر:

میزان عناد دشمنان معیار انتخاب اصلح است

حجت‌الاسلام محمد جواد عادل پور گفت: توجه کردن به اینکه دشمن علیه چه کسی هجمه می برد معیار انتخاب اصلح است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت‌الاسلام محمد جواد عادل پور امام جمعه خرمشهر با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: اقدام در برابر استکبار ستیزی معیار گزینش است همانطور که در فرموده های امام راحل آمده اگر دیدی دشمن از چیزی عصبانی است بدانید کار شما درست است در بحث انتخابات نیز باید به اینکه دشمن چقدر عصبانی است و نظام  استکبار و منافقین چقدر علیه یک نفر هجمه وارد می کند می توان با بصیرت خاص فرد اصلح را انتخاب کرد.

او بر لزوم توجه به سوابق نامزدهای انتخاباتی به عنوان راه تشخیص بهترین گزینه در انتخاب اصلح تاکید کرد و افزود: بنا به فرموده های مقام معظم رهبری تنها شنیدن حرف ها و وعده ها کافی نیست بلکه باید به عملکرد گذشته افراد هم توجه کرد.

امام جمعه خرمشهر ادامه داد: باید عملکرد گذشته فرد را با حرف های امروز مطابقت داد و میزان پایبندی افراد به تعهد به اسلام، آرمان های انقلاب، منظومه فکری مقام معظم رهبری و امام خمینی را سنجید.

 او اخلاق، صداقت، امانت، اهل تلاش جهادی و خستگی ناپذیر بودن در اجرای عدالت و مبارزه با فساد را از دیگر مولفه های انتخاب اصلح دانست.

حجت‌الاسلام عادل پور در ادامه انتخاب را یک حق خواند و بیان کرد: انتخاب حقی است و همه آحاد جامعه با در انتخابات مشارکت فعال داشته باشند تا نظرشان برای انتخاب فرد اصلح اعمال شود.

 امام جمعه خرمشهر عموم مردم را به شرکت در انتخابات، دعوت و تبلیغات دعوت کرد و افزود: انتخابات یک لحظه است چرا که هرچه امروز کاشته شود و بعدها درو خواهد شد.

انتهای پیام/ ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.