سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیب جمعه قم تاکید کرد؛

ضرورت مشارکت و حضوری قوی در انتخابات ۲۸ خرداد

آیت الله اعرافی گفت: پیشرفت و اقتدار کشور با حضور و مشارکت قوی در انتخابات و انتخاب صحیح محقق می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آیت الله علیرضا  اعرافی ، امام جمعه قم طی سخنانی امروز در خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، انتخابات پیش رو را مهم و سرنوشت ساز دانست و گفت: پیشرفت و اقتدار کشور با حضور و مشارکت قوی در انتخابات و انتخاب صحیح محقق می‌شود.

او با تاکید بر تاثیر حتی یک رای در اقتدار ملت و گشایش و پیشرفت کشور افزود: شاهدیم نقد‌ها و بهانه تراشی‌هایی می‌شود، اما راهی برای پیشرفت کشور جز انتخابات صحیح و مشارکت بالا نیست.

خطیب جمعه قم با اشاره  به این که انقلاب اسلامی قله‌های بزرگی را فتح کرده است، ادامه داد: به واسطه مشکلات اقتصادی و تورم و گرانی نمی‌توان دستاورد‌های فرهنگی اجتماعی و اقتصادی را نادیده گرفت و باید ببینیم کشوری با تحریم‌های ظالمانه و توطِئه‌های گوناگون، مقاومت کرده است.

آیت الله اعرافی عنوان کرد: ممکن است نارصایتی‌هایی باشد، اما با همین انتخابات گردش قدرت و نخبگانی صورت گرفته و انتطار می‌رود که طبقات مختلف مردم در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید، با مشارکت حداکثری و انتخاب صحیح زمینه اقتدار و حل مشکلات را فراهم کنند.

او تاکید کرد:نگاه شهدا، چشم مستصعفان و محور مقاومت به حضور و مشارکت بالا و قوی ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد است.

خطیب جمعه قم با تاکید بر ابلاغ سندایرانی اسلامی پیشرفت بیانیه گام دوم انقلاب و هزاران سند بالا دستی با مشورت نخبگانی ازسوی رهبر انقلاب گفت:مسئولان باید در عرصه خدمت رسانی به مردم بر اساس این اسناد بالا دستی اقدام کنند.

آیت الله اعرافی بر کار علمی و جهادی و مدیریت صحیح با تکیه بر گفتمان انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: باید برای کاهش تورم و بیکاری، حاشیه نشینی و آسیب‌های اجتماعی  مجاهدانه  تلاش کرد.

خطیب جمعه قم در ادامه آغاز دهه کرامت میلاد خجسته بانوی کرامت و سالگرد شهادت آیت الله سعیدی را گرامی داشت.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.