سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت ۱۸۳ کاندیدای شورا‌های اسلامی شهر در قزوین

فرماندار قزوین از رقابت ۱۸۳ کاندیدای شورای اسلامی شهر قزوین در انتخابات ۲۸ خرداد خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، شفیعی فرماندار قزوین در نشست هماهنگی نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی شهر قزوین ار رقابت ۱۸۳ کاندیدا شورای اسلامی شهر قزوین در انتخابات ۲۸ خرداد خبر داد و گفت: انتخابات  شورا‌ها تنها در شهرستان قزوین به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گفته شفیعی، فرایند برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر در نواحی منفصل شهری از جمله اقبالیه و محمودآباد به صورت غیرالکترونیکی برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: ساعت هفت صبح روز پنجشنبه ۲۷ خرداد، مهلت قانونی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به پایان می‌رسد.

وی افزود: همچنین روز چهارشنبه ۲۶ خرداد از ساعت ۲۴ مهلت قانونی تبلیغات انتخابات شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها نیز به پایان خواهد رسید.

شفیعی گفت: نتایج انتخابات شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها پش از شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری اعلام خواهد شد.

وی افزود: از ۳۱ فرآیند برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستاها، تاکنون ۲۷ فرآیند آن سپری شده است.

فرماندار قزوین به موضوع تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شور‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها در قزوین اشاره کرد و افزود: از سوی شهرداری قزوین ۶۷۰ جایگاه تبلیغاتی شامل ۴۰۰ تابلوی رایگان فلزی و ۲۸۷ مکان عمومی، در اختیار کاندیدا‌ها قرار گرفته است.

وی افزود: در مانور سراسری انتخابات در کشور، استان قزوین رتبه چهارم کشور را از آن خود کرد.

شفیعی گفت: خوشبختانه با همکاری نهاد‌ها و دستگاه‌های متولی، هیچ‌گونه کمبود نیروی انسانی و پشتیبانی برای برگزاری انتخابات در شهرستان قزوین وجود ندارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.