سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

فعالیت ۴۱ مرکز خدمات جامع سلامت کرونا در مشهد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۴۱ مرکز خدمات جامع سلامت کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعالیت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی قلیان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۴۱مرکز منتخب معاینه و انجام تست رایگان کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعال هستند و به بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا در سطح یک خدمات رسانی می‌شود.

او با بیان اینکه از این تعداد ۲۳ مرکز در مشهد و ۱۸ مرکز نیز در شهرستان‌های تحت پوشش آماده خدمات رسانی به مراجعین هستند، افزود: انجام تست کرونا برای مراجعین منوط به تشخیص و دستور پرشک مستقر در این مراکز است.


بیشتر بخوانید


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: مراکز خدمات جامع سلامت ویژه کرونا به عنوان سطح یک خدمات محسوب می‌شوند و در صورت نیاز به خدمات تصویر برداری از طریق این مراکز بیماران به سطح دو و در نهایت در صورت نیاز به بستری به سطح سه و بیمارستان‌ها ارجاع می‌شوند.

قلیان بیان کرد: از تمام مردم خواستارم در صورت بروز علائم کرونا ضمن تماس با مرکز پاسخگویی ۱۹۱ و اطلاع از نزدیک‌ترین مراکز ارائه دهنده خدمت نسبت به محل سکونت، در مرحله نخست به مراکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته که در این زمینه آماده شده اند مراجعه کنند و از مراجعه مستقیم به بیمارستان‌ها خودداری نمایند.

انتهای پیام//ف. ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.