سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز خرید تضمینی گندم در شهرستان گرمسار

رئیس اداره تعاون روستایی گرمسار از آغاز خرید تضمینی گندم توسط مراکز اختصاصی تعاون روستایی در شهر‌های گرمسار، ایوان کی و مناطق روستایی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدرضا قربانی نیا رئیس اداره تعاون روستایی گرمسار گفت: اداره تعاون روستایی با مساعدت شرکت غله استان ۳ مرکز ویژه خرید گندم برای رفاه حال کشاورزان در روستا‌های بخش مرکزی، ایوان کی و گرمسار در نظر گرفته و مراکز خرید گندم در روستا‌های کردوان، کوشک و ایوان کی کار خود را آغاز کرده اند.

او افزود: سال گذشته تعاون روستایی گرمسار ۸ هزار و ۵۰۰ تن محصول گندم از کشاورزان خریداری کرد که تا به امروز ۴ هزار و ۵۰۰ تن گندم از گندمکاران گرمساری با قیمت تضمینی ۵ هزار تومان خریداری شده که امید داریم تا پایان فصل برداشت این رقم افزایش یابد.

رئیس اداره تعاون روستایی گرمسار در ادامه افزود: پرداخت وجه گندم خریداری شده بلافاصله بعد از تایید بعد از چند روز به حساب گندمکار گرمساری واریز خواهد شد و دلیل استقبال گندمکاران شهرستان گرمسار از مراکز تعاون روستایی تمرکز این مراکز در نقاط روستایی است.

او افزود: در سال جاری در بخش خرید محصولات کشاورزی محصول کلزا و جو نیز با قیمت توافقی از کشاورزان گرمساری توسط تعاون روستایی خریداری خواهد شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.