سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی-اجتماعی استاندار خوزستان:

سلامت انتخابات منوط به اجرای قانون است

نجاتی با بیان اینکه سلامت انتخابات منوط به اجرای قانون است، گفت: انتخابات ایران بر اصل قانون مداری، سلامت، امنیت و حضور حداکثری استوار است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی معاون سیاسی-اجتماعی استاندار خوزستان گفت: برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری هدف مشترک همه عوامل و سلامت آن در گِروی درست عمل کردن به قانون است.

او با بیان اینکه انتخابات در کشور ایران بر اصل قانون مداری، سلامت، امنیت، حضور حداکثری استوار است، افزود: قانون ملاک کار ما است و باید به درستی رعایت شود تا سلامت انتخابات به وجود آید و تضمین شود، ضمن اینکه یکی از موضوعات مهمی که می‌تواند در امنیت انتخابات تاثیرگذار باشد مباحث قومیتی است که باید به موقع پیش بینی و پیشگیری شود و با استفاده از ظرفیت‌های مختلف از جمله بزرگان برخورد قاطع صورت گیرد.

نجاتی با بیان اینکه دشمن در حال حاضر از همه ابزار‌ها برای کاهش حضور مردم استفاده می‌کند، اظهار داشت: باید تلاش شود با یک برنامه ریزی درست و منسجم زمینه را برای مشارکت حداکثری فراهم کنیم، زیرا مشارکت حداکثری یک امر مهم و ضروری است، البته افزایش شعب انتخابات، حذف اثر انگشت، برگزاری انتخابات از ساعت ۷ صبح و تهیه شیوه نامه بهداشتی جهت شعب اخذ رای از جمله اقداماتی است که انجام شده و مردم را به حضور تشویق می‌کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: ان شاءالله روز جمعه ۲۸ خرداد حضور پرشور و باشکوه مردم ولایتمدار خوزستان پای صندوق‌های رای بار دیگر برگ زرینی در تاریخ انتخابات این شهرستان رقم خواهد زد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.