سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بعد از وقوع آتش سوزی؛

چرخ فولاد زرند دوباره به حرکت در آمد

در فاصله‌ کمتر از ۷۲ ساعت کارخانه فولاد زرند که بر اثر سرریز مواد مذاب خسارت دیده بود مجدد راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پنجشنبه ۲۰ خرداد در فاصله‌ کمتر از ۷۲ ساعت مجددا کارخانه فولاد زرند که بر اثر سریز مواد مذاب دچار آتش سوزی شده بود مجدد راه اندازی شد. کاری کارستان که باعث خوشحالی مردم شد.

حجت الاسلام  محمدی رئیس دادگستری و رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان زرند در پیامی ضمن قدردانی از واکنش سریع و اطلاع رسانی شفاف و صریح مدیر عامل و تلاش قابل تقدیر تمام عوامل کارخانه‌ فولاد زرند ایرانیان گفت:صداقت در رفتار و گفتار، واکنش به موقع و سریع، پیشگیری از خسارات احتمالی بعدی و جلوگیری از رکود تولید فولاد همگی باعث اعتماد بیشتر مردم به مدیران سختکوش و انقلابی می شود.

رئیس دادگستری زرند افزود:دستگاه قضایی که خود را موظف به عملیاتی کردن شعار سال  برای کمک به رونق تولید و رفع موانع می داند از بدو این حادثه لحظه به لحظه تمامی توان خود را برای کمک به حل این اتفاق و جلوگیری از خاموش شدن چراغ تولید فولاد و بازگشت آرامش به این کارخانه که کارگران زیادی در آن اشتغال دارند به کار بست و خود را در کنار این کارخانه و کارگران و مدیران و شهروندانی که نگران از این اتفاق بودند قرار داد. 

وی ادامه داد: پس از مصاحبه خبری کوتاه مدیرعامل فولاد و نیز فرماندار که از تلویزیون پخش شد و با کمک اهالی رسانه در شبکه‌های اجتماعی شهرستان بازنشر شد باعث گردید فضای ملتهبی که به وجود آمده بود به سرعت آرام شود. اینک ضمن تشکر از مدیران ،مهندسان، کارگران و تمام کارکنان این مجموعه باید بار دیگر از نگاه مدیریت کارخانه نسبت به حساسیتی که در حفظ جان کارگران و عمل به وعده‌ شروع مجدد تولید برای پیشگیری از تعطیلی این مجموعه که باعث نگرانی تعداد زیادی از کارگران و خانواده هایشان شده بود قدردانی کنم.

حجت الاسلام محمدی در پایان از سطح بالای فرهنگی شهروندان زرندی نیز در مواجه با اخبار اولیه‌ حادثه، تمجید کرد و افزود: این اتفاق اگر چه باعث ناراحتی همه شد، اما رفتار توام با آرامش و متانت مردم فهیم شهرستان و بی تفاوتی نسبت به شایعات و اخبار دروغ باعث شد تا دشمنان انقلاب نتوانند از این اتفاق و حادثه سوء استفاده کنند لذا به وجود شهروندان هوشیار و آگاه مان بر خود می‌بالیم و همچنان امیدوار و مطمئن هستیم مردم زرند بار دیگر در صحنه‌ای دیگر خصوصا در انتخابات ۲۸ خردادماه با حضور گسترده و حماسی خود برگ زرین دیگری در افتخارات خود ثبت و ضبط می کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.