سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری گتوند:

برپایی ستاد انتخاباتی در گتوند بدون مجوز تخلف است

اسدی پور برپایی ستاد انتخاباتی نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی در گتوند و شهر‌های تابعه بدون مجوز را تخلف دانست و گفت: تخلفات انتخاباتی رصد می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین اسدی پور سرپرست فرمانداری گتوند با تاکید بر اخذ استعلام‌ها برای راه اندازی ستاد‌های انتخاباتی از سوی نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر‌های گتوند، صالح شهر، ترکالکی، جنت مکان و سماله گفت: صدور استعلام‌ها از فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و راهنمایی و رانندگی انجام می‌شود.

او با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌های ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا از امروز صبح آغاز شده و تا ۲۴ ساعت قبل از رای گیری ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و خودداری از تخریب دیگر نامزد‌ها از سوی هواداران هنگام تبلیغات الزامی است.

اسدی پور با اشاره به اینکه گتوند ۴۸ هزار واجد شرایط رای دهی بالای ۱۸ سال برای انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا دارد، بیان داشت: تخلفات نامزد‌ها رصد و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان ۲۸ خرداد در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.