سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از هزار نفر در آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر شرکت کردند

آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر به همت جهاد دانشگاهی استان و با شرکت هزار و ۸۶ نفر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر اجرایی آزمون‌های استخدامی جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: آزمون علمی کتبی استخدامی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در دانشگاه خلیج فارس از ساعت ۹ تا ۱۱ امروز برگزار شد.

عارفه سلیمی افزود: هزار و ۷۵۹ نفر برای شرکت در این آزمون استخدامی ثبت‌نام کرده بودند که با غیبت ۶۷۳ نفر، تعداد شرکت‌کنندگان به هزار و ۸۶ نفر رسید.

او ادامه داد: پس از قبولی در آزمون کتبی، مدارک داوطلبان مطابق با الزام‌های قید شده در متن دفترچه راهنما بررسی می‌شود و سلامت جسمانی و روانی و شایستگی‌ها و توانمندی‌های آنان ارزیابی خواهد شد.


بیشتر بخوانید


سلیمی با اشاره به اینکه تعداد پذیرش آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر ۱۸۴ نفر است، بیان کرد: این پذیرفته شدگان به صورت قراردادی در نیروگاه اتمی استخدام می‌شوند.

 مدیر اجرایی آزمون‌های استخدامی جهاد دانشگاهی استان بوشهر عنوان کرد: این آزمون دو ساعته با مجوز و نظارت دانشگاه علوم پزشکی و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری صندلی‌ها و استفاده از ماسک و ضدعفونی محیط برای مقابله با ویروس کرونا برگزار شد.

متقاضیان آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر از ۲۱ فروردین تا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ به مدت دو هفته از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir ثبت نام کرده بودند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.