سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعید محمد در ساری:

گلایه مردم از کارگزاران است نه از انقلاب

سعید محمد با بیان اینکه گلایه مردم از کارگزاران است نه از انقلاب،گفت:کسانی که تفکر غربی دارند نمی‌توانند کشور را جلو ببرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سعید محمد در همایش هواداران محمد یاوران رئیسی در ساری با بیان اینکه گلایه مردم از کارگزاران است نه از انقلاب،گفت:بسیاری از مشکلات کشور ناشی از نوع تفکر لیبرالی و غرب زده برخی مسئولان و کارگزاران است.

او افزود:کسانی که تفکر غربی دارند نمی‌توانند کشور را جلو ببرند،مردم نیاز به تکیه گاه دارند و نظارت از داخل ماشین به درد مردم نمی‌خورد.

محمد با بیان اینکه متاسفانه‌ای عده‌ای مردم را دسته بندی می‌کنند،گفت:عموم مردم پشت انقلاب هستند و باید اخلاصی که در شهید رجایی دیدند در کارگزاران ببینید.

او افزود:ما دو راه بیشتر نداریم یا باید مقابل سلطه بایستیم و آینده خود را رقم بزنیم یا به استکبار تعظیم کرده و با خفت با ما برخورد شود.

محمد با بیان اینکه برای برداشتن تحریم‌ها باید دست روی زانو خود بگذاریم، گفت: با وجود ستاره خلیج فارس امروزه حتی بنزین صادر می‌شود.

او افزود:دوقطبی سازی کشور مضر بوده و تفکر ما اسلام ناب است که بر اساس آن باید به خواسته مردم توجه شده و مدیران برای حل مشکلات باید در بین مردم باشند.

محمد با بیان اینکه فراخوان به بورس فراخوان فریب بود،گفت: بیش از ۵۵ میلیون کد بورسی ایجاد شد که دولت چندین میلیارد از بورس برای کمبود بودجه برداشت کرد.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.