سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار؛

مردم آزمون انتخابات را در پیش دارند

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: مردم آزمون انتخابات را در پیش دارند و کسانی در این آزمون حائز نمره می‌شوند که در آن حاضر باشند و اگر انتخاب اصلح را داشته باشند نمره خوب را کسب خواهند کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  حسین یکتا عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار در جمع مردم شهرکرد گفت: امروز علاوه بر نامزد‌های انتخابات، مردم نامزد امتحانات هستند، آن‌ها آزمون انتخابات را در پیش دارند و کسانی در این آزمون حائز نمره می‌شوند که در آن حاضر باشند و اگر انتخاب اصلح را داشته باشند نمره خوب را کسب خواهند کرد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با تأکید بر اینکه دشمن حساب رای تک‌تک مردم ایران اسلامی را دارد، گفت: انقلاب اسلامی تمام محاسبات آمریکا و یهود را بهم زده است و به تعبیر شهید حاج قاسم سلیمانی که می‌گفت ایران حرم است اگر دور این حرم خالی بماند، دشمن جرات جسارت پیدا خواهد کرد.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار، انقلاب اسلامی را مقدمه نور ظهور خواند و توضیح داد: دشمنان که بر روی این سرزمین و منابع و معادن آن حساب باز کرده بودند، منافع خود را در خطر دیدند، زیرا این سرزمین در اختیار هیاتی‌ها و مذهبی‌ها و در یک کلام، مردم قرار گرفت.


او خطاب به رای اولی‌ها، بیان کرد: اگر در زمان جنگ ستون گردان‌های اعزام به جبهه‌ها صف به صف می‌شد امروز نیز صف‌های ما نیاز به «بنیان مرصوص» دارند؛ در آن دوران نیز دو صدا وجود داشت و مدام این شبهه مطرح می‌شد که چرا باید به جبهه برویم و امروز نیز همین سخن وجود دارد که چرا باید رای بدهیم؟


بیشتر بخوانید



یکتا حضور را لازمه ظهور دانست و توضیح داد: در دورانی از انقلاب، حضور با شناسنامه در صف‌های اعزام و یا در خاکریز‌ها و جبهه معنا پیدا می‌کرد و امروز رهبری آحاد مردم را به حضور در انتخابات دعوت می‌کنند، شهدا معرفت به مأموریت داشتند و درست انتخاب کردند و دست ما را نیز گرفتند و راه را نشانمان دادند، امروز نیز وظیفه تک‌تک ما است که دست دیگران را بگیریم و پای صندوق‌ها حاضر باشیم و رای را نه درون صندوق که در دست حاج قاسم بگذاریم.

او  با اشاره به اینکه شهید سلیمانی از پشت دیوار‌های بصره به پشت دیوار‌های بیت‌المقدس رسید، توضیح داد: دشمن از حاج قاسم نگذشت و می‌داند حضور و نفوذ ایران در منطقه، هند، پاکستان، افغانستان و آمریکای جنوبی و... چقدر موثر است، همچنین آن‌ها زینبیون و علویون و حزب‌الله و ... را به‌خوبی می‌شناسند.

یکتا تلاش دشمن برای رای ندادن را به منزله خالی کردن حرم دانست و تصریح کرد: این انتخابات نخستین انتخابات پس از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب در آن بر تحول و دولت جوان انقلابی تاکید دارند؛ بنابراین باید وسط میدان بیاییم.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار با بیان اینکه دشمن می‌داند ایران در حوزه‌های گوناگون به چه پیشرفت‌هایی دست پیدا کرده است، گفت: دشمن می‌داند اگر همه ملت دست به دست هم بدهیم و پای کار بایستیم قدرت تحریم دنیا را داریم، دشمن می‌داند که خداوند متعال به برکت اهل‌بیت (ع) جایگاه متعالی را برای ملت ایران در نظر گرفته است، لذا تلاش می‌کند دل جوانان را خالی کند.

یکتا با بیان اینکه انقلاب اسلامی کارخانه انسان‌سازی است، گفت: آرزو داریم که یک انسان واقعی و اصلح در این انتخابات انتخاب شود، فردی که مطیع امر ولایت و مرد میدان باشد و برای خدا کار کند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.