سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگوی انتخاباتی با مردم خراسان جنوبی مطرح شد؛

رفع محرومیت های خراسان جنوبی با هدایت صحیح منابع

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: محرومیت های خراسان جنوبی رفع شدنی است و تنها نیازمند تلاش مردم و مسئولین است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در گفتگوی انتخاباتی با مردم خراسان جنوبی که ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز از رادیو و سیمای استانی خراسان جنوبی پخش شد گفت: علاقه بنده به مردم خراسان جنوبی کاملا آشکار است؛ مدتی قبل هر دو ماه یکبار سفری به این استان داشتم و اکنون با وضعیت کرونا مسافرت به این استان سخت شده است اما با این شرایط سخت نیز دو بار به مرکز استان سفر داشته ام.

او با اشاره به این که افتخار بنده است که نمایندگی شما مردم شریف، متدین، ولایت مدار و سخت کوش را در مجلس خبرگان رهبری بر عهده دارم افزود: نسبت به مسائل و اخبار خراسان جنوبی حساسیت بیشتری دارم؛ تمامی انتخابات ها با توجه به این که مبتنی بر رأی مردم هستند مهم تلقی می‌شوند، اما انتخابات ریاست جمهوری اهمیت ویژه ای دارد.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی اظهار کرد: کار‌ها و گام‌های خوبی در استان برداشته شده، اما استعداد و ظرفیت استان بیشتر از چیزی است که انجام می‌شود؛ محرومیت استان به گونه‌ای است که امکان رفع آن وجود دارد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به محصولات استان همچون زعفران، زرشک و عناب تصریح کرد: این محصولات نیاز به فرآوری دارد تا ارزش افزوده برای آن ایجاد شود، اقتصاد باید مبتنی بر داشته‌های استان باشد و اقتصاد خراسان جنوبی اقتصاد سنگ است و تنها نیاز به سرمایه گذاری و حمایت دارد.

او با بیان اینکه خراسان جنوبی علی رغم قرار گرفتن در مسیر ترانزیت مواد مخدر، آلودگی پایینی به این مواد خطرناک و تخریب کننده دارد بیان کرد: این استان با وجود مرز مشترک با دیگر کشورها، به دلیل فرهنگ بالای مردم شیعه و سنی، پایین‌ترین نرخ ارتکاب جرم را نیز در کشور دارد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با نام بردن از چهره‌های نامدار تاریخ این خطه از جمله آیت الله تهامی، آیت الله عارفی و آیت الله آیتی و گرامیداشت یاد بزرگان، سرداران، نیرو‌های جان برکف و شهدا گفت: باید به مردم با انگیزه این استان توجه شود و این توجه نه به حرف بلکه باید در عمل باشد و باید در موضوع اعتبارات و بودجه، کار متفاوتی برای خراسان جنوبی انجام شود.

او ادامه داد: من از تمام ظرفیت‌های علمی، فرهنگی و فرهیختگان استان مطلع هستم که دیدگاه‌ها و نظراتشان می‌تواند گره گشای مشکلات کشور باشد و از اقشار مختلف مردم می‌خواهم در شکل گیری دولت جدید کمک کنند نه تنها در این زمان، بلکه پس از تشکیل دولت نیز یاری رسان باشند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
خداروشکر
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
بابا رئیس جمهور خودتی
خیلی خوبی رئیسی