سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از  ۹ ژوئن آغاز شد و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از اول جولای باز شده و تا ۳۱ آگوست بسته می شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند.

توافق منچستر یونایتد با جیدون سانچو

به گزارش خبرنگار اسپورت منچستریونایتد با جیدون سانچو ستاره انگلیسی دورتموند بر سر مسائل شخصی به توافق رسیده و حالا یونایتد‌ها به دنبال توافق با دورتموند هستند.

این بازیکن آماده است با منچستریونایتد تا سال ۲۰۲۶ قرارداد ببندد. حالا شیاطین سرخ به دنبال کسب موافقت دورتموند هستند که برای این بازیکن ۹۵ میلیون یورو مطالبه کرده است.

پائولینیو در راه لیگ برتر انگلیس

بازیکن ۲۰ ساله تیم بایر لورکوزن تصمیم دارد فوتبال خود را در لالیگا یا لیگ برتر انگلیس دنبال کند.

این بازیکن ۲۰ ساله سال ۲۰۱۸ از واسکودوگاما با ۱۶ میلیون یورو به بایرلورکوزن پیوست، اما مصدومیت زانو باعث شد تقریبا تمامی بازی‌های فصل گذشته را دست بدهد.

مهاجم لس آنجلس در تیر رس تیم‌های انگلیسی

دو باشگاه تاتنهام و اورتون انگلیس تمایل دارند دیگو روسی مهاجم تیم لس آنجلس اف سی را به خدمت بگیرند.

گفته می‌شود ارزش این بازیکن ملی‌پوش اروگوئه‌ای ۱۰ میلیون پوند است.

روسی ۲۳ ساله، سال ۲۰۰۷ از "کنار پنارول" اروگوئه به آمریکا نقل مکان کرد و در ۱۰۷ بازی برای لس آنجلس ۵۶ گل به ثمر رسانده است.

آرسنال آماده فروش انکیتا

باشگاه آرسنال در صورتی که نتواند قرارداد انکیتا مهاجم خود را تمدید کند او را به فروش خواهد رساند. این بازیکن ۲۲ ساله تمایلی به امضای قرارداد جدید ندارد، زیرا او خواستار تضمین حضور در فهرست اصلی است.

۱۲ ماه از قرارداد انکیتا با توپچی‌ها باقی مانده و این تیم حاضر نیست او را به صورت قرضی یا به صورت بازیکن آزاد به تیم دیگری منتقل کند.

یوونتوس آماده ارائه پیشنهاد برای هری کین

به نوشته کالچو مرکاتو باشگاه یوونتوس برای خرید یک مهاجم در تکاپو است و هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس و باشگاه تاتنهام را مد نظر دارد.

الگری سرمربی یوونتوس می‌خواهد تابستان امسال یک مهاجم جدید به خدمت بگیرد و از سوی دیگر کین نیز می‌خواهد تاتنهام را‌ ترک کند تا بتواند با تیم دیگری به عناوین قهرمانی دست پیدا کند.

حالا گفته می‌شود یوونتوس برای جذب کاپیتان انگلیس اقداماتی انجام داده است، اما دستمزد درخواستی این بازیکن ممکن است محل اختلاف باشد.

فرانک لمپارد در فهرست کریستال پالاس

باشگاه کریستال‌پالاس پس از اینکه نتوانست با "نونو اسپریتو سانتو" سرمربی سابق ولورهمپتون به توافق دست پیدا کند حالا بار دیگر فرانک لمپارد را به عنوان مربی مد نظر قرار داده است.

فرانک لمپارد از گزینه‌های اولیه کریستال پالاس بود، اما در فهرست این تیم نام‌های سین دایچ سرمربی برنلی و استیو کوپر سرمربی سوانسی نیز به چشم می‌خورد.

گندوغان منتظر پیشنهاد بارسلونا 

به نوشته نشریه سان،  ایلکای گوندوغان بازیکن ملی پوش باشگاه منچستر سیتی مذاکره برای تمدید قرارداد را به تعویق انداخته و در انتظار پیشنهاد بارسلونا است.

گوندوغان دو سال دیگر با من سیتی قهرمان لیگ جزیره قرارداد دارد و سیتیزن‌ها مایل هستند قرارداد این بازیکن ترک‌تبار را تمدید کنند. اگر آن‌ها نتوانند با این بازیکن به توافق برسند به احتمال زیاد این تابستان او را بفروشند.

بازیکن سابق دورتموند گفت از حضور در من سیتی راضی است، اما ممکن است پیوستن به بارسا او را وسوسه کند بنابراین قبل از هرگونه تصمیمی منتظر پیشنهاد کاتالان‌ها خواهد ماند.

سرمربی سابق استرالیا هدایت سلتیک را برعهده گرفت

باشگاه سلتیک اسکاتلند آنژه "پوستک اوغلو" سرمربی سابق استرالیا را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد.

او پیش از این هدایت یوکوهاما مارینوس ژاپن را برعهده داشت و با این تیم به عنوان قهرمانی دست یافت. قرارداد پوستک اوغلو با سلتیک یک ساله است.

بارسا به دنبال پیگرینی

باشگاه بارسلونا برای خرید لورنزو پیگرینی هافبک رم ایتالیا ابراز تمایل کرد، اما برای خرید این بازیکن باید با لیورپول و آتلانتا رقابت کند.

بارسا تصمیم داشت جورجینیو واینالدوم را به خدمت بگیرد، اما این بازیکن راهی پاری‌سن‌ژرمن شد.

حالا بارسا پیگرینی را جایگزین واینالدوم کرده است لیورپول هم این بازیکن را جایگزین جانشینی مناسب برای واینالدوم می‌داند.

قرارداد پیگرینی با رم تابستان آینده به پایان می‌رسد.

آرسنال مشتری جدید همبازی جهانبخش

باشگاه آرسنال نیز به جمع مشتریان بن وایت مدافع تیم برایتون پیوست. تیم‌های لیورپول، تاتنهام و منچستریونایتد خواهان خرید این مدافع ۲۳ ساله هستند و حالا توپچی‌ها هم به این جمع پیوسته اند.

وایت که برای بازی‌های یورو ۲۰۲۰ به تیم ملی انگلیس دعوت شده، ۵۰ میلیون پوند ارزش گذاری شده است.

تاتنهام به دنبال مهاجم مونشن گلادباخ

مذاکره باشگاه تاتنهام و بورسیا مونشن گلادباخ برای خرید مارکوس تورام از این تیم آلمانی به مرحله پیشرفته‌ای رسیده است.

با توجه به مشخص نبودن آینده هری کین تاتنهام در نظر دارد در تابستان امسال یک مهاجم به جمع بازیکنان خود اضافه کند و حالا این تیم بدون سرمربی، تورام را انتخاب کرده است.

پیش بینی می‌شود مهاجم تیم ملی فرانسه گلادباخ را در تابستان امسال ترک کند و به نظر می‌رسد طی روز‌های اخیر مذاکرات تاتنهام با گلادباخ برای خرید او وارد مرحله پیشرفته‌ای شده است.

پاری سن ژرمن عثمان دمبله را می‌خواهد

به نوشته مارکا باشگاه پاری سن ژرمن پس از آنکه واینالدوم را از چنگ بارسلونا در آورد حالا در نظر دارد عثمان دمبله وینگر فرانسوی این تیم را به خدمت بگیرد.

قرارداد دمبله با بارسا سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و حالا پاری سن ژرمن می‌خواهد با ارائه پیشنهادی مانع تمدید قرارداد او با بارسا شود تا بار دیگر کاتالان‌ها را خشمگین سازد.

سال گذشته پاری‌ سن‌ ژرمن با طرح مسئله خرید احتمالی لیونل مسی با بارسلونا دچار تنش شد.

دخیا در منچستریونایتد می‌ماند

به نوشته نشریه سان با وجود شایعات مطرح شده در مورد آینده داوید دخیا دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد، او انتظار دارد که فصل آینده نیز در اولدترافورد بماند.

این دروازه بان معتقد است که او همچنان دروازه‌بان شماره یک اوله گونار سولشر برای فصل آینده خواهد بود.

فصل گذشته دخیا و هندرسون به تناوب در درون دروازه من یونایتد قرار می‌گرفتند.

اورتون به دنبال رافا بنیتز
روزنامه دیلی تلگراف مدعی شد که مسئولان اورتون به دنبال جذب رافائل بنیتز سرمربی اسبق لیورپول هستند. بنیتز اوایل سال جاری در بحبوحه شیوع ویروس کرونا از سرمربیگری دالیان چین استعفا کرد.

بنیتز سابقه مربیگری در تیم‌های والنسیا، چلسی، ناپولی و رئال مادرید را دارد.

آژاکس به دنبال مهاجم پنارول

باشگاه آژاکس آمستردام در نظر دارد آگوستین آلوارز مارتینز مهاجم تیم پنارول را با ۱۶ میلیون یورو به خدمت بگیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.