سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرار نافرجام آتش از دست آتش نشانان اهوازی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز را ۱۳ مورد عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۳ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز گفت: اطفای حریق پراید به علت اتصال برق خودرو و منازل مسکونی در منطقه درویشیه خیابان ۳ و کیان آباد هنگام جوشکاری با موفقیت انجام شدند.

او مهار آتش سوزی‌ها در منزل مسکونی واقع در کوی ملت خیابان سیمین یک به علت اتصال سیم کشی برق ساختمان، منزل مسکونی در خیابان کمپانی به علت نشتی گاز آبگرمکن، اصطبل اسب در مسیر سه راه تپه به سمت برومی هنگام جوشکاری، ساختمان متروکه در منطقه یوسفی، منزل مسکونی در منطقه آخر آسفالت و انبار کاه در شهرک اندیشه را از دیگر عملیات‌های اجرایی دیروز برشمرد.

قنبری به مهار آتش سوزی در انبار کفش در کوی سعدی خیابان شیراز که به علت اتصال برق کولر دوتیکه رخ داده بود اشاره کرد و بیان داشت: آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع‌های مسکونی در منطقه کیانپارس خیابان میهن شرقی و خیابان پهلوان شرقی و منطقه کمپلو خیابان زکی زاده ۷ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.