سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ برنامه متمایز برای تغییر پس زمینه کاربران اندروید

در قالب یک گزارش تعدادی از برنامه‌هایی که تصاویر پس زمینه ویژه‌ای را طراحی می‌کنند برای شما آماده کرده ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر طرفدار تغییر تصاویر پس زمینه تلفن همراهتان هستید تا بتوانید احساس جدید و منحصر به فرد بودن کنید، فروشگاه Google برنامه‌های برجسته‌ای را برای تلفن‌های Android ارائه می‌دهد. در این گزارش تعدادی از این برنامه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

شما می‌توانید از بسته‌های آیکون با تصاویر زمینه ویژه در فروشگاه پلی استفاده کنید یا برنامه‌هایی را که در تهیه تصاویر زمینه تخصص دارند بارگیری کنید. در میان بسیاری از برنامه‌های تصاویر زمینه، ۶ برنامه‌ را که از همه آن‌ها عملکرد بهتری دارد در این گزارش برای شما ارائه می‌دهیم.

برنامه Resplash

این نرم افزار رایگان شامل بیش از ۱۰۰ هزار تصویر زمینه است و از ویژگی‌های آن بروزرسانی مداوم تصاویر پس زمینه، سهولت استفاده، با قابلیت بارگذاری تصاویر عکاسان و طراحان برای حکایت از آن‌هاست که این موضوع تصاویر پس زمینه را توسعه می‌دهند.

برنامه خانگی Da را وکتور کنید

این برنامه علاوه بر ساده و رایگان بودن تصاویر زمینه آماده، طراحی تصاویر زمینه سفارشی را با اشکال ایستا ترکیب می‌کند که می‌توانند اصلاح شوند و رنگ‌های مختلف را انتخاب کنند.

برنامه والی

یک برنامه رایگان که شامل مجموعه‌ای از آثار متمایز هنرمندان مستقل است که آثار خود را از طریق آن نمایش می‌دهند و زمینه گسترده‌ای از زمینه‌های متنوع را فراهم می‌کند.

برنامه Walp

هنگام مرور این برنامه رایگان  تبلیغات زیادی نمایش داده می‌شود، اما این مانعی برای مشاهده گروه بزرگی از تصاویر پس زمینه برتر نیست، که برخی از آن‌ها نیز توسط شرکت‌های مختلف تلفن ارائه شده است.

برنامه Abstrukt

این اپلیکیشن دو نسخه دارد که یکی رایگان و دیگری ۲ دلار پرداخت می‌شود و برنامه توسط Hampus Olsson، طراح مسئول تصاویر پس زمینه تلفن‌های OnePlus ساخته شده است. این برنامه شامل بیش از ۳۰۰ تصویر زمینه در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف، در وضوح ۴K متناسب با تمام تلفن‌های پیشرو و متوسط ​​است.

برنامه Walp

این نرم افزار یک ویژگی برای اصلاح پس زمینه‌ها، که دارای اشکال و رنگ‌های مختلف هندسی هستند، فراهم می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.