سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

حاکمیت دینی امانت شهدا است

حجت الاسلام جعفری گفت:حاکمیت دینی امانت شهداست و این امانت بزرگ باید حفظ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام جعفری رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در جلسه بصیرت افزایی کارکنان دادگستری استان با اشاره به وحشت جبهه استکبار و غرب از روی کار آمدن جریان انقلابی و انتخابات کشور گفت:اگر انقلاب را به یک پیکر تشبیه کنیم این پیکر ضایعاتی دارد؛ ما در داخل کشور هم افرادی را داریم که نظرات استکبار و غرب را در داخل کشور بازگو میکنند.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام  جعفری با بیان اینکه انتخابات هم مانند نماز جمعه یک تکلیف سیاسی و عبادی است، گفت: در آیه ۵۸ سوره نسا انسان امانت دار خدا بر روی زمین است و انقلاب اسلامی، و حاکمیت دینی امانت شهداست و این امانت بزرگ باید حفظ شود.

او با بیان اینکه امانت داری از نشانه‌های ایمان است افزود: اساس کار و امور مردم در قوه مجریه است واین به معنای کم اثر بودن قوای دیگر نیست بلکه عمده کار در حوزه حکمرانیست و در فرهنگ اسلامی و در روایات مهم‌ترین محور امانت داری است.

حجت الاسلام  جعفری  گفت:تک تک مردم با شرکت در انتخابات و حضور حداکثری این امانت را حفظ کنند و با انتخاب اصلح این امانت را به فردی اصلح بسپارند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در پایان با اشاره به تبلیغات مجازی غرب و تبلیغات سنگین ماهواره‌ای که مغز ایرانیان را بمباران روانی میکند و مردم را تشویق میکند تا در انتخابات شرکت نکنند گفت: برای اینکه سیلی محکمی به دشمن بزنیم باید همه تکلیف خود را انجام داده و در انتخابات شرکت کنیم.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.