سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر معاون رئیس جمهور به اعماق زمین!

صبح امروز مورخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ معاون رئیس‌جمهور به اعماق زمین رفت تا از پیشرفت کار در تونل زاب که آب تجمیع شده پشت سد کانی‌سیب را به دریاچه ارومیه منتقل می‌کند، بازدید کند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور که بهمن ماه سال گذشته از روند احداث تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه بازدید کرد و در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت؛ صبح امروز نیز بار دیگر به اعماق زمین رفت تا از پیشرفت کار در تونل زاب که آب تجمیع شده پشت سد کانی‌سیب را به دریاچه ارومیه منتقل می‌کند؛ اطمینان حاصل کند.

 او در توییتر خود نوشت:

امروز ٢٠ خرداد ١٤٠٠؛ تا زانو در گل و تاکمر در آب در عمق٨٠ متری زمین درتونل زاب برای انتقال آب از پشت سد کانی سیب به دریاچه ارومیه که احیای آن وعده دولت به مردم بود، شاهد رنج فراوان فرزندان ملت برای عمران و  توسعه ایران بودم، وطن ما می‌رویم ولی تو با این فرزندان همیشه آباد خواهی ماند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۲:۲۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
اقای نوبخت شما که در مقابل مشکلات مردم صبور و بردبار هستید.بهتر بود شما که۸سال و۱۰ ماه صبر کرده بودید؛ این۲ماه و۸روز تا استقرار دولت بعدی ، دندان روی جگر میگذاشتین.اخه اینهمه کار و کار و کار برای دلسوزانی چون شما ، خیلی زیاد وحتی به نوعی نامردیه!!!
توصیه جدی به شما و سایر اعضای دولت این است که این چند صباح باقیمانده را هم مثل آن چند سال ازدست رفته صبور و بی درد باشید.
دولت جدید که بیاد؛کور که نشده خودش کار ها را انجام مدهد.
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
بله!یه بار آقایون از عرش به فرش اومدن