سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی ستاد تبلیغاتی نیازمند اخذ مجوز انتظامی است

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری میانه راه اندازی ستاد تبلیغاتی را منوط به اخذ مجوز از نیروی انتظامی و صرفا به منزله رسیدگی و هماهنگی امور تبلیغاتی نامزد‌ها دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،قاسمی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری میانه در جلسه کمیته تبلیغات و تخلفات انتخاباتی ۱۴۰۰ با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های انتخاباتی داوطلبین میان دوره‌ای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در بستر فضای مجازی خواهد بود،گفت:در شرایط کنونی هیچگونه تجمع انتخاباتی نخواهد بود.

او گفت: در صورت امکان جهت برگزاری تجمع صرفا در فضای باز (مدارس، استادیوم و ...) با رعایت تمامی شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و ابلاغی و با مجوز مراجع مربوطه ممکن خواهد بود.

معاون فرماندار میانه با اشاره به محدوده آغاز فعالیت‌های تبلیغاتی از ۲۰ تا ۲۷ خرداد و ۲۴ ساعت قبل از شروع فرایند اخذ رای، از رصد فعالیت‌های انتخاباتی کاندیدا‌ها خبر داد و افزود: با هرگونه تخلف انتخاباتی بعد از تذکر اولیه و در صورت تکرار از طریق قضایی برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.