سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته انتخابات ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ بخوانید؛

حضور پرشور مردم خوزستان در انتخابات ۲۸ خرداد ماه

مهم‌ترین اخبار مربوط به انتخابات شورا‌های شهر و روستا در خوزستان را در بسته انتخاباتی امروز بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  باید با بصیرت افزایی شمن را شکست دهیم و با حضور آگاهانه پای صندوق‌های رای در ۲۸ خرداد ماه سربلندی ایران اسلامی را رقم زنیم و فرد اصلح و شایسته را انتخاب کنیم.

اعلام اسامی نامزد‌های انتخابات شورا‌ها در اهواز

فرمانداری اهواز با هدف اجرای ماده ۵۴ قانون انتخابات و ماده ۵۶ آیین نامه اجرایی، برای حوزه انتخابیه شهر اهواز صادر شده و اسامی نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز بر روی پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری این شهرستان به نشانی https://ahwaz.ostan-khz.ir/۹۸۴۹/ قرار داده شده است.

۷۶۷ نفر در ششمین دوره انتخابات شورای شهر در ۲ حوزه شهری اهواز و الهایی در این شهرستان ثبت نام کردند که ۷۴۵ نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز و ۲۲ نفر برای انتخابات شورای شهر الهایی بوده است. از میان این داوطلبان، ۸۶ درصد مرد و ۱۴ درصد زن هستند.

رصد فعالیت ستاد‌های انتخاباتی

یوسف زمانی اصل فرماندار بهبهان گفت: نامزد‌های انتخابات تنها مجاز به استفاده از هرگونه آثار تبلیغاتی در ابعاد ۱۰۰ ×۷۰ سانتی متر هستند و استفاده از بنر‌ها و تراکت‌هایی با ابعاد بزرگتر و ابعاد بیلبورد‌های تبلیغاتی ممنوع بوده و در صورت استفاده بلافاصله جمع آوری خواهد شد.

او بیان داشت: دیوار نویسی، استفاده از امکانات دولتی، چاپ بنر و تراکت با مضمون‌هایی غیرواقعی، راه اندازی کاروان‌های تبلیغاتی و تبلیغ بر علیه نامزد‌های دیگر ممنوع است.

حضور پرشور خوزستانی‌ها در انتخابات

فریدون بندری سرپرست فرمانداری ماهشهر گفت: نامزد‌های شورا‌های شهر و روستا و نمایندگان آن‌ها در شعب اخذ رأی و همچنین مردم نیز باید برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همیت کامل به خرج دهند و صنایع و شرکت‌های پتروشیمی می‌توانند تعمیرات اساسی خود را آغاز کنند، چرا که این تعمیرات تعطیل‌بردار نیست، ضمن اینکه در تعمیرات قبلی نیز شیوه‌نامه‌های بهداشتی بطور دقیق رعایت می‌شد.

او تصریح کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی اندیشیده شده و مرکز بهداشت در تمام شعب اخذ رأی نماینده خواهد داشت.

انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری ۲۸ خرداد در سراسر کشور، در ۸۸ شهر و ۲ هزار و ۳۶۲ روستای خوزستان برگزار می‌شود که نسبت به دوره پنجم این انتخابات، ۱۱ شهر و ۳۱۱ روستا به تعداد شهر‌ها و روستا‌هایی که محل برگزاری انتخابات است، اضافه شده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.