سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار خاتم؛

دستگاه‌های خدمات رسان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه از تمام ظرفیت خود استفاده کنند

میربهبودی در دیدار با روسای دستگاه‌های خدمات رسان گفت: برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و بدون نقص از تمام ظرفیت خود طبق قانون استفاده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جواد میربهبودی فرماندار خاتم گفت: فرایند انتخابات در شهرستان، بر اساس تقویم زمانبندی انتخابات در حال اجرا بوده و جلسات به صورت مستمر، برگزار و مسائل و موضوعات مرتبط با انتخابات، هریک براساس شرح وظایف قانونی مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرد.

میربهبودی، ادامه داد: پس از بازدید و بررسی نمایندگان فرمانداری از شعب اخذ رای، مسائل و مشکلات به صورت مکتوب اعلام شد که لازم است دستگاه‌های خدمات رسان برای رفع موارد مطرح شده و برگزاری انتخاباتی باشکوه و بدون نقص از تمام ظرفیت خود طبق قانون و آیین نامه‌های انتخاباتی، همکاری و اقدامات لازم را انجام دهند.

لازم به ذکر است، میربهبودی فرماندار و رئیس هیات اجرایی شهرستان به همراه تاج آبادی، رئیس ستاد انتخابات، بخشداران مرکزی و چاهک، مسئولین کمیته‌های ستاد انتخابات و روسای دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان، مسائل و مشکلات شعب اخذ رای در بخش مرکزی و چاهک را مورد بررسی قرار دادند و توصیه‌های لازم برای رفع مشکلات موجود را به مسئولین مربوطه اعلام کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.