سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت دهه کرامت صورت می گیرد؛

اجرای گام پنجم "محله ما "و" خط عابر خط زندگی" در مشهد

معاون شهردار مشهد گفت: به مناسبت دهه کرامت اولین مرحله از طرح خیابان هنر در مشهد اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی منتظری معاون شهردار مشهد و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: بیش از هزارو ۴۰۰  برنامه فرهنگی و هنری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به مناسبت دهه کرامت اجرا می شود.

او افزود: اجرای ویژه برنامه جشن در سه نقطه شهری در کوه پارک، پارک اردیبهشت و پارک بهار به اضافه ویدیو مپینگ، اجرای سرود در  ۱۰۰نقطه از شهر، دویست نورافشانی در هشت جا هرشب و آذین بندی همه معابر سطح شهر از جمله برنامه‌های دهه کرامت است.

معاون  شهردار مشهد با اشاره به اینکه مهم‌ترین برنامه هنری به مناسبت دهه کرامت بهره برداری از خیابان هنر است ادامه داد: خیابان هنر در هفت نقطه از شهر با همکاری اداره ارشاد و مشارکت شهروندان انجام میشود که اولین فاز بهره برداری از آن امروز چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ در خیابان جانباز شکل می گیرد.


بیشتر بخوانید


 

منتظری با بیان اینکه امام رضا علیه السلام پایه گذار فرهنگ گفت و گو ادیان است بیان کرد: فرهنگسرای گفت و گو با هدف بسط فرهنگ گفت و گو در مشهد و با در نظر داشتن مشی گفت و گوی مداراگرانه امام رضا در دهه کرامت افتتاح می شود.

او تصریح کرد: برنامه بعدی شهرداری به همین مناسبت مربوط به سایت بانوان در بوستان ملت و بهسازی زمین بسکتبال بوستان ملت و نیز بهسازی چمن مصنوعی پارک ملت به همت شهرداری منطقه ۱۱است که بالغ بر ۵۹۰ تومان هزینه داشته است.


معاون شهردار مشهد در خصوص اقدامات انجام شده این سازمان در آستانه انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری تاکید کرد: پاتوق‌های گفت و گو در سطح شهر بین همشهریان در حال اجرا است و نیز به همین منظور پویش مردمی به عشق ایران می‌آیم در فرهنگسرای امت و انقلاب اسلامی و هم چنین مسابقه عکس به نام حماسه حضور با محوریت انتخابات و حضور حداکثری خانواده‌ها در پای صندوق‌های رای و ارسال آن به گالری‌های مجازی انجام شده است.

او با اشاره به اینکه شهرداری در حوزه فرهنگی وظایف متعددی دارد افزود: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های این سازمان مردمی در زمینه فرهنگسازی در بحث ماموریت‌های حوزه شهری بوده و باید به فرهنگ‌های ترافیک و حق تقدم عابر پیاده توجه شود گفت در راستای اجرایی کردن گام پنجم خط عابر خط زندگی تلاش ویژه‌ای خواهیم کرد.


معاون شهردار مشهد ادامه داد: با اجرا شدن این طرح مهم درصد فوتی‌های عابران پیاده ۱۵درصد در سال ۱۳۹۹نسبت به ۱۳۹۸کاهش داشته و امسال هم با اکران پوستر‌هایی با محتوای تقدم عابر پیاده پشت دویست عدد از اتوبوس‌های شرکت واحد سعی در فرهنگسازی این طرح داشته ایم.

منتظری بیان کرد: گام پنجم طرح محله ما با هدف ارتقای هویت محله‌ای بین شهروندان با ایجاد حس مشارکت در ۶۰ محله جدید اجرا می شود.


انتهای پیام//م. ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سحر
۰۸:۵۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
سلام ...زحمت کشیدن اینهمه طرح و برنامه اجرا کردن