سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد استاندار خراسان جنوبی از کم کاری مدیران

استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تا آخرین لحظه مسئولیت خود با تمام توان در خدمت مردم باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت:  ملانوری، استاندار خراسان جنوبی در شورای اداری شهرستان فردوس از کم کاری برخی مدیران و تغییر رویکرد کاری آن‌ها انتقاد کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تا آخرین لحظه مسئولیت خود با تمام توان در خدمت مردم باشند.

او با بیان اینکه امروز مشکلات بسیاری مردم دست و پنجه نرم می‌کنند افزود: حل مشکلاتی، چون کمبود آب، کرونا، کمبود نهاده‌های دامی و خشکسالی بی سابقه نیازمند مدیریت همراه با برنامه است که باید مدیران با جدیت تا پایان دولت برای رفع آن‌ها تلاش کنند.

ملانوری از انعقاد تفاهم نامه برای سرمایه گذاری ۳ هزار میلیارد تومانی در بخش‌های مختلف در استان خبر داد.

استاندار خراسان جنوبی همچنین با بیان اینکه برای پیگیری مصوبات سفر‌های دور اول در شهرستان‌ها مجدد به این مناطق خواهیم رفت.

حجت الاسلام بابایی امام جمعه فردوس نیز کمبود پزشک متخصص، سونوگرافی، نبود دستگاه آمبولانس، پایین بودن سهمیه پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان را از جمله مشکلات این شهرستان عنوان کرد و خواستار رفع ان‌ها شد.

حلاج مقدم فرماندار فردوس هم از جذب سرمایه گذار برای ۶ طرح در حوزه‌های فرآوری مس، کائولن و صنعت گردشگری در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح برای انعقاد تفاهم نامه به ستاد توسعه خاوران معرفی شده اند.

ارتقای دانشکده پیراپزشکی و بهداشت، بهرمند شدن شهرستان از انتقال آب خلیج فارس، افزایش اعتبار برای طرح راه آهن، تسریع در تکمیل و افزایش اعتبار استخر ذخیره آب بلده، تکمیل باند امداد و نجات، راه‌اندازی پژوهشکده انار و تکمیل سالن ورزشی ۲ هزارنفری از دیگر مطالبات مردم فردوس بود که در این جلسه مطرح شد.

استاندار همچنین با حضور در یادمان شهدای شهر باغستان به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

آقای ملانوری در دیدار با با خانواده شهید محمودی در باغستان با بیان اینکه توفیقات امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران است، گفت: حفظ اهداف و آرمان‌های شهدا وظیفه‌ای همگانی است و این مهم باید به یک فرهنگ ماندگار در جامعه تبدیل شود.

بهره برداری از کتابخانه عمومی شهر باغستان از دیگر برنامه‌های سفر امروز استاندار به شهرستان فردوس بود.

برای این کتابخانه که جمعیت ۲ هزار و ۷۰۴ نفری این شهر باغستان از آن برخوردار می‌شوند ۳۴۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.