سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از امروز؛

سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان همدان بازگشایی شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت:مرحله پنجم نام نویسی طرح مسکن ملی در این استان از ساعت ۱۲ امروز آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،داریوش حسینی, مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه مرحله پنجم نام نویسی طرح مسکن ملی در این استان از ساعت ۱۲ امروز آغاز شده است گفت: در این دوره از ثبت نام مسکن ملی، از ظرفیت بیشتر شهر‌های استان استفاده شده است و متقاضیان مسکن ملی در شهر‌های کوچک استان هم می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

او بیان کرد: متقاضیان ۱۰ شهر استان می‌توانند با مراجعه به سامانه www.tem.mrud.ir شرایط نام‌نویسی در این طرح را مطالعه و نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک خود به مدت یک هفته اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان افزود: در این مرحله، ثبت نام در شهر‌های رزن، دمق، کرفس، فامنین، قهاوند، کبودراهنگ، گل‌تپه، فیروزان، برزول و مریانج در نظر گرفته شده است.

حسینی، متاهل بودن، نداشتن خانه متقاضی و همسرش، خانه اولی بودن، پنج سال سکونت در شهر مورد نظر، سبز بودن فرم «ج» آن‌ها (استفاده نکردن از تسهیلات و یارانه‌های ارگان‌های دولتی) و داشتن ۳۵ سال سن برای دختران خود سرپرست، از شرط‌های لازم ثبت‌نام متقاضیان در این طرح است.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.