سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: ۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در این شهرستان کشف و توقیف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ محمد باقر سلگی، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر استفاده غیر مجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در خارج از شهر ملایر ماموران پلیس آگاهی این شهرستان آن منطقه را مورد بررسی دادند.

او افزود: در همین ارتباط اکیپی متشکل از ماموران مبارزه با قاچاق کالا در پلیس آگاهی، پلیس امنیت عمومی و اداره برق به این مکان اعزام و در بازرسی از آن مکان، ۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در حال استفاده کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

سرهنگ سلگی در خاتمه تصریح کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و رصد افراد فرصت طلب مانع بروز هر نوع اقدامات غیرقانونی جهت مصرف بی رویه برق و استفاده از کالا‌های قاچاق خواهد شد و از شهروندان نیز درخواست می‌شود تا در صورت مشاهده هر نوع اقدام و رفتار مشکوک بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
چرا باید عده ای سودجو از برق که حق همه مردم هست برای منافع شخصی استفاده کنند ..اصلا نباید برای اینکار و استخراج ارز دیجیتال مجوزی هم صادر بشه