سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر آموزش و پرورش آبادان:

برای دریافت کارنامه هزینه ای پرداخت نکنید/ارزیابی دانش آموزان قبل از ثبت نام ممنوع

حبیب الله رمضانی ، درخواست هزینه از سوی مدارس در ازای دریافت کارنامه را ممنوع و قابل پیگیری دانست.

حبیب الله رمضانی ،مدیر آموزش و پرورش آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: با نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی کرونایی و آموزش هایی که به صورت مجازی به دانش آموزان ارائه داده شد برخی مدارس در ازای تحویل کارنامه به خانواده ی دانش آموز آنها را ناچار به پرداخت هزینه می کنند .

او افزود: دریافت هرگونه هزینه در ازای دریافت کارنامه تحصیلی ، غیرقانونی است و اولیا میتوانند با مراجعه بازرسی آموزش و پرورش و یا ارتباط با روابط عمومی شکایت خود را برای پیگیری این تخلف ثبت کنند.

رمضانی پایان سال تحصیلی امسال را 24 خرداد و آغاز سال تحصیلی جدید را از 25 خرداد خواند و ادامه داد: کارنامه ای که در پایان سال به دانش آموزان ارائه می شود مستند و مورد تایید اداره آموزش و پرورش می باشد و مدارس برای ثبت نام سال تحصیلی جدید اجازه ی ارزیابی مجدد دانش آموزان را ندارند.

او در خصوص شهریه ثبت نامی مدارس غیردولتی در سال تحصیلی پیش رو تصریح کرد: تمامی مدارس غیردولتی قبل از آغاز دوره ثبت نام توسط اداره ی آموزش و پرورش رتبه بندی می شوند و بر آن اساس شهریه ی متناسب با درجه ی آن ها به مدیرهای مدارس ابلاغ می شود و اولیا تنها ملزم به پرداخت مبلغ مشخض شده از سوی آموزش و پرورش هستند و باید از پرداخت هرگونه هزینه افزون بر آن پرهیز کنند.

مدیر آموزش و پرورش آبادان در پایان بهترین مدرسه را نزدیک ترین مدرسه به محل زندگی دانش آموزان عنوان کرد و از اجرایی شدن عدالت آموزشی در سطح شهرستان برای بهره مندی یکسان آن ها از آموزش خبر داد.

انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.