سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان:

حضور کارگران در صحنه‌های مختلف توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است

رستگار گفت: حضور کارگران در صحنه‌های مختلف توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است و باید با بصیرت افزایی سلاح دشمن که تحریف است را بشکنیم.

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باید با بصیرت افزایی سلاح دشمن که تحریف است را بشکنیم و مردم می‌بینند دشمن در تلاش است آنچه را که از مسیر جنگ نرم و سخت به دست نیاورد، از مسیر انتخابات و حاضر نشدن مردم پای صندوق‌های رای کسب کند.

او با بیان اینکه حضور کارگران در صحنه‌های مختلف توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است، افزود: همایش روشنگری انتخابات با حضور کارگران و کارفرمایان بسیجی به همت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان برگزار شد.

حجت الاسلام رستگار بیان داشت: این همایش با رعایت اصول بهداشتی برای حضور حداکثری پای صندوق‌های رای برگزار شد و تاریخ انقلاب اسلامی گواه این بوده که کارگران همیشه در صحنه هستند و علیرغم تلاش‌های دنیای استکبار و سرمایه گذاری نوکران آن‌ها، قشر کارگر همیشه ولایت مدار بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: مردم با حضور در انتخابات و برگزیدن فرد اصلح و شایسته مرحله سوم انقلاب را شکل می‌دهند تا جامعه و تمدن اسلامی شکل گیرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.