سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز تبلیغات انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه

مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به آغاز تبلیغات انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت : برپایی ستاد‌های انتخاباتی در کرمانشاه در فضای سرپوشیده ممنوع است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیر کرمی مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : ویروس کرونا امروز به کلمه‌ای آشنا برای مردم تبدیل شده و بیش از یک سال جهان را با ایجاد مشکلات فراوان درگیر کرده است.

او با اشاره آغاز فرآیند تبلیغات انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی کرمانشاه گفت : در استان کرمانشاه تاکنون نزدیک به ۲ هزار نفر جان خود را براثر این بیماری از دست داده‌اند و اگر دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشود پیک جدید کرونا مجدد آغاز خواهد شد.

مدیرگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی در ستاد‌های انتخاباتی مطابق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا ضروری است.

کرمی با اشاره به اعمال محدودیت‌های تبلیغات انتخاباتی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا افزود: برپایی ستاد‌های انتخاباتی در فضای سرپوشیده ممنوع بوده و با متخلفان برخورد می‌شود و کاندید‌ها تنها مجاز برپایی ستاد انتخاباتی در فضای باز با ۳۰ درصد ظرفیت هستند.

او ادامه داد: برگزاری و راه اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا ممنوع است و کاندید‌ها می‌توانند دستورالعمل کامل را از سایت وزارت بهداشت دریافت و مطالعه کنند.

مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: باید در ستاد‌های انتخاباتی از توزیع مواد غذایی پرهیز شود تا زنجیره انتقال ویروس کرونا تشکیل نشود.

کرمی با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان و بازرسان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تا امروز با نظارت بازرسان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیش از ۷۰ هزار اخطار بهداشتی به واحد‌های توزیع مواد غذایی و کالا‌های اساسی داده شده و متأسفانه ۲۰ هزار واحد صنفی پلمب شده است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.