سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۱۲ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در روستا‌های سرپل ذهاب/امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است

فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب از دستگیری ۱۲ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در روستا‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، منوچهر رضایی فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب گفت : پس از وقوع ۲ مورد نزاع دسته جمعی در روستا‌های تپه‌رش و قلعه گلینه شهرستان سرپل ذهاب، تیم‌هایی از مأموران به محل اعزام شدند.

او گفت : مأموران پس از حضور در محل، با پایان دادن به درگیری‌ها ۱۲ نفر از عاملان اصلی نزاع را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب افزود: در ادامه رصد مأموران این شهرستان ۱۲ هزار متر زمین خواری در روستای قلعه شاهین کشف شد.

رضایی ادامه داد: یک نفر در این رابطه دستگیر و به دستگاه قضائی برای صدور حکم لازم معرفی شد .

برخورد قاطعانه و سخت نیروی انتظامی با برهم زنندگان امنیت مردم

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است و هرکس بخواهد از آن عبور کند با برخورد قاطعانه و سخت نیروی انتظامی مواجه می‌شود.

 علی اکبر جاویدان افزود: نیروی انتظامی مسئول تامین نظم و امنیت در جامعه است و خوشبختانه امروز از مقبولیت خوبی هم میان مردم برخوردار است.

او با بیان اینکه هدف پلیس رضایتمندی اقشار مختلف مردم است، گفت: برای این کار با خدای خود عهد بسته ایم که ذره‌ای در احقاق حقوق مظلومان کوتاه نیامده و بیشتر از حد توانمان تلاش کنیم.

جاویدان ادامه داد: در این میان استان کرمانشاه هرگز مامن خوبی برای مجرمان و افراد خلافکار نبوده و در سال‌های اخیر نیز بار‌ها به آن‌ها ثابت شده که اگر بخواهند رفتاری در راستای ناامن سازی انجام دهند، قاطعانه‌ترین برخورد‌ها با آن‌ها صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، امنیت مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: هرکس بخواهد از این خط عبور کند، حتی اگر کیلومتر‌ها از این دیار فاصله بگیرد، در نهایت تسلیم قانون خواهد شد و به مجازات عملشان می‌رسد.

او با تقدیر از تلاش‌های فرمانده و کارکنان انتظامی روانسر، گفت: این شهرستان به واسطه تلاش‌های شبانه روزی پلیس و دیگر نیرو‌های امنیتی امروز یکی از نقاط امن استان است.

جاویدان مبارزه با قاچاق در سال حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها و برخورد قاطعانه با سارقان و اراذل و اوباش را جزو اولویت‌های کاری پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

اعلام حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه‌ها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه‌های شهر کرمانشاه ۸۰ کیلومتر بر ساعت است.

فضل‌الله شیری با بیان اینکه ترافیک روان در بزرگراه‌های شهر کرمانشاه در جریان است، گفت: یکی از مشکلاتی که در ترافیک‌های روان در بزرگراه‌ها باعث تصادف می‌شود، سرعت غیر مجاز است.

او با بیان اینکه حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه‌های شهر کرمانشاه ۸۰ کیلومتر بر ساعت است، افزود: رانندگان حد مجاز سرعت را در بزرگراه‌های غربی و شرقی شهر کرمانشاه رعایت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت ترافیکی شهر کرمانشاه افزود: در طول بلوار شهید بهشتی در سه مقطع پایین‌تر از ورزشگاه آزادی مسیر شمال به جنوب، حد فاصل سه راه ۲۲ بهمن به سمت چهارراه بسیج و تقاطع ۱۷ شهریور به سمت میدان آزادی تردد پرحجم و کندی حرکت دیده می‌شود.

او ادامه داد: بلوار شهید امجدیان از حد فاصل چهارراه سیلو به سمت میدان آزادی در مسیر شرق به غرب و حدفاصل میدان آیت‌الله جلیلی به سمت تقاطع آیت‌الله جلیلی در مسیر جنوب به شمال تراکم وسایل نقلیه مشاهده می‌شود.

شیری گفت: خیابان مدرس بالاتر از سه راه نواب به سمت چهارراه مدرس، طول خیابان شریعتی، مسیر جنوب به شمال بلوار مهدیه و بلوار افشارطوس و مسیر غرب به شرق بلوار کارگر حدفاصل کارگر یک و ۲ ترافیک نیمه سنگینی در جریان است.

او افزود: در سایر نقاط شهر کرمانشاه مشکلی از لحاظ ترافیکی و تردد وسایل نقلیه وجود ندارد.

اجرای طرح رفع توقیف خودرو‌های رسوبی

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از اجرای طرح رفع توقیف خودرو‌های رسوبی در پارکینگ‌ها خبر داد.

فضل الله شیری با بیان اینکه این طرح از دیروز (سه شنبه ۱۸ خرداد) آغاز شده، گفت: در استان کرمانشاه هزار و ۹۲۶ دستگاه خودروی رسوب شده وجود دارد که طرح تسهیل در ترخیص این خودرو‌ها در راستای اعاده اموال مردم به آن‌ها صورت می‌گیرد.

او با اشاره به اینکه طی دو سال اخیر خدمات گسترده‌ای در حوزه راهنمایی و رانندگی به مردم ارائه شده است، افزود: طرح تقسیط جریمه‌های رانندگی (برای اولین بار در کشور)، نوبت دهی اینترنتی، طرح کاهش مراجعان به پلیس راهور، سیستمی کردن توقیف و رفع توقیف قضائی، ترخیص موتور سیکلت‌های رسوبی (تحویل ۲هزار دستگاه به مالکان) و ... از جمله این اقدامات است.

رئیس پلیس راهور استان افزود: ۶۰ درصد این خودرو‌ها به خاطر تخلفات رانندگی توقیف شده و ۴۰ درصد نیز مربوط به حوزه انتظامی است که دستور قضایی دارد و برای ترخیص به دستور قضایی نیازمند هستند.

 شیری ادامه داد: خودرو‌های فرسوده و خودرو‌هایی که هیچگونه سابقه‌ای در سامانه شماره گذاری پلیس ندارند از این خدمات مستثنی هستند، اما مالکان خودرو‌هایی که قبل از سال ۹۹ توقیف شده اند، می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

او گفت: این طرح به مدت دو ماه اجرا خواهد شد و پیش بینی می‌کنیم تا ۵۰ درصد امکان ترخیص این خودرو‌ها وجود داشته باشد.

 شیری در خصوص پرداخت عوارض شهرداری و داشتن معاینه فنی خودرو‌های توقیفی گفت: ما هیچ الزامی برای پرداخت عوارض شهرداری برای خودرو‌های ترخیصی نگذاشته ایم،  نیاز به معاینه فنی وجود ندارد و مالکان یا متصرفان بعد از ترخیص می‌بایست این کار‌ها را انجام دهند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.