سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داغ های انتخابات شوراها در هرمزگان/ از فهرست های محله ای تا سیاسی

فعالیت های داوطلبان شوراهای اسلامی از دیروز با انتشار اسامی نهایی نامزدها در فضای مجازی بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،فعالیت های داوطلبان شوراهای اسلامی از دیروز با انتشار اسامی نهایی نامزدها در فضای مجازی بیشتر شده است و سخن از ائتلاف های چند نفره از محله ای تا سیاسی به گوش می رسد.

علی رئوفی رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: با دستور وزیر کشور فرصت اعتراض دوباره برای رد صلاحیت شدگان شورا‌های روستایی فراهم شد.

علی رئوفی رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: فرصت اعتراض تنها برای داوطلبان روستایی است که شکایت آن‌ها در هیات‌های نظارت استان بررسی و نتیجه تا سه روز آینده اعلام می‌شود.

علی رئوفی افزود: ردصلاحیت شدگان روستای تا ساعت ۱۲ امروز فرصت دارند اعتراضان را در دبیرخانه هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های استان ثبت کنند.

انتشار اسامی تایید شدگان

فرمانداری‌ها و بخشداری تا ساعت ۱۲ امروز اسامی تایید شدگان نهایی را منتشر می‌کنند.
تبلیغات رسمی نامزد‌ها نیز از ساعت ۲۴ امشب آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.

داغ‌های مجازی

با اینکه هنوز تبلیغات رسمی آغاز نشده است داوطلبان شورا‌ها در فضای مجازی از مدت‌ها پیش به معرفی برنامه‌های خود می‌پردازند که در بین آن‌ها وعده‌های بزرگ مانند تحول محلات، آسفالت کوچه ها، استخدام نیرو در شهرداری تا تبدیل وضعیت نیرو‌های شهرداری وجود دارد. اخیرا برخی نامزد‌ها هم با انتشار تصاویری از شهر پاتایا در تایلند پیشنهادایجاد شهر آبی در بندرعباس داده اند.

فهرست‌های محلات

در این دوره از انتخابات شورا‌ها که داوطلبان مستقل بیشتر حضور دارند صحبت از لیست‌های محلات می‌شود. برخی از متنفذان و معتمدان محلی در فضای مجازی فهرست‌های از نامزد‌ها در بندرعباس منتشر کرده اند و از اهالی خواسته اند به آن‌ها رای بدهند.

در فضای مجازی نیز مرتب فهرست هایی از نامزدها منتشر می شود که گفته می شود نزدیک به برخی نمایندگان فعلی و ادوار مجلس هستند.

بانوان پرشور

گفته می‌شود شماری از بانوان داوطلب در شورای شهر بندرعباس در حال رایزی برای ارائه لیست ۵ نفره بانوان در شورای شهر بندرعباس هستند.
انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.